Ik weet niet of het al eerder voorbijgekomen is, en oft hier thuishoort maar kwam dit tegen op internet: http://www.youtube.com/watch?v=JBQm1JVAVMY Kan bevestigen bij mijn dat het werkt. Ziet opzich wel grappig uit: Guide: OK ingedrukt houden voor aantal seconden, en auto op contact zetten. Voor rijders met powerbutton, indrukken zonder de koppeling (op contact zetten).
Dan zou ik je accu maar eens gaan vervangen Rick Zitten er nog meer opties in dat menu of alleen de led test en gauge sweep?
zitten nog meer dingen in ja! kan je met de pijltjes doorheen bladeren, o.a. kleurtjes en digitale RPM meter, alsook brandstof intake, digitale MPH en KM/h teller, en nog paar van die dingen. (niets wat je kan aanpassen vooralsnog) Heb dit getest tijdens het rijden en dat werkt ook. best fun: alle lampjes op je dashboard aan en je kan gewoon stug doorrijden (alles werkt gewoon nog)
ik heb het ook wel is, heb een focus 1 en zelfde verhaal als Rickvh mijn accu is sterker dan de orginele
Een aantal dagen gelede had ik opeens een motorstoring, die na 2 keer starten ook weer weg was. In de test mode van de Focus staan ook DTC codes, in mijn geval de volgende: DTC #01 C100_00 DTC #02 C200_00 DTC #03 C140_00 DTC #04 C121_00 DTC #05 C422_64 DTC #06 C151_00 Wie weet wat deze codes betekenen. Ik heb het net al afgezogd, maar de codes van Ford die ik tegenkom zien er heel anders uit dan deze codes. Ook heb ik de OBDII interface al uitgelezen met het programma Forscan, en die geeft aan dat er geen foutcodes zijn. Ik vindt het allemaal een beetje vreemd. Ik neem aan dat de historische foutmeldingen in het geheugen blijven staan. Wie weet hier meer van?
In de zit een systeem in wat de codes weer wist als ze niet meer voorkomen. Zijn overigens niet alle codes waarmee dat gebeurd, maar wel de meesten. Het zal in de wel niet veel anders zijn.