Ik heb al een paar maanden een nieuwe focus III wagon eco 150pk resent wou ik heb stevig door stekken. in de 2de versnelling tot het rood en daarna per ongeluk in de 5de versnelling gezet. wat opmerkelijk was dat de touren van de motor ver omhoog gingen. ipv laag beginnen. mijn collega die achte me rijd, die vertelde dat mijn auto heel erg stonk. is er dan iets met mijn platen aan de hand??? wat kan dit zijn?
Lijkt me inderdaad een slippende koppeling. Dit heb ik zelf ook al een keer gehad met de (niet door een schakelfout trouwens) maar dan ruik je de auto wel een tijdje inderdaad...
2500 toeren?? het is geen diesel Ik heb dit 1 keer gehad met de ST maar dat was ook te wijten aan dom gedrag mijnerzijds was wel in de 3e versnelling en ergens rond de 7000-7200 toeren. Niet te vaak doen, de boel slijt wel erg snel op deze mannier.
had ik vandaag ook een keer maar dat was omdat ik vol gas geef en koppeling te rustig op laat komen dit komt omdat we geen limited slip koppeling hebben in de normale auto raceauto zit dat wel op en dat kun je merken ivm je dan echt plankgas moet geven om fatsoenlijk te schakelen