1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

katalysator ??

Discussie in 'Performance' gestart door steel, 10 apr 2009.

  1. ik denk dat je dan beter je oude kat leegklopt. is gratis en denk dat je kwa geluid beter af bent.
     
  2. Waarom zou je zo'n cat willen hebben?
     

  3. ik vroeg me af of je er meer vermogen door krijgt en beter geluid... en ken niemand met ervaring vandaar deze vraag.
     
  4. Met een (extra) katalysator verlies je altijd vermogen.
     
  5. Beter geluid uit een diesel? Das het nadeel van diesel, een mooi geluid zal er nooit uit gaan komen. Je kat leegkloppen is indd een beter oplossing. Een einddemper heeft de TDDI niet, dus das mooi voordelig. Dit alles met een k&n filtertje...zorgt er weer voor dat de turbo net iets sneller opspoelt waardoor je weer een beetje koppel en pk'tjes wint....
     
  6. krijg je dan geen problemen met de apk.bij de gas meting?
     
  7. wat wordt er bedoeld met een k&n filter ???
    is dat een luchtfilter of een anders soort filter ??
    en hoe komt dat effect bij de turbo dan ??

    (ben nog groener dan gras dus zegt me nog vrij weinig)
     
  8. Op dit moment wordt alleen een roetmeting gedaan bij diesels.

    Een viergasmeting is voor benzine/lpg-motoren.
     
  9. ok dat is duidelijk. weer wat geleerd.
     
  10. Voor zover ik weet is dit alleen verplicht in de racerij of rally's. Zelf zou ik als ik meer vermogen of geluid wou hebben, gewoon een catalysatorvervanger monteren of de orginele van binnen leeghalen.
     

Deel Deze Pagina