1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kan iemand mij helpen met ervaring van European parts

Discussie in 'Performance' gestart door braaierd, 2 jun 2008.

  1. Hoi ik heb bij een European parts een uitlaat lijn voor de ST170 besteld maar zit nu een beetje te klooien met de betaling kan dat gewoon via internetbankieren of hoe gaat dat.

    Graag zo snel mogelijk hulp want de order loopt maar 1 week.
     
  2. Dit kan inderdaad met telebankieren. Je hebt dan die IBAN en BIC nummers nodig:

    Send Bank Transfer To: Name: Sascha Mayer, Bank: Stadtsparkasse Oberhausen, Account No./ Konto Nr.: 14257513, Bank No./ BLZ: 36550000, IBAN: DE59 3655 0000 0014 2575 13, BIC/ Swift: WELADED1OBH
     
  3. Heb er een tijdje geleden ook wat besteld en liep allemaal goed. Ook vooruit betaald via Internet bankieren.
     
  4. Ik heb vorige week ook mijn bestelling gedaan en via internet bankieren betaald. Kreeg gister een melding dat de bestelling is ingepakt.

    Hoop het deze week te krijgen ook al heb ik gehoord dat het soms wel wat langer kan duren voor je het krijgt. Als je het maar krijgt das het belangrijkste. :lol:
     
  5. Ik heb er geen goede ervaringen mee en zal er ook niks meer bestellen.

    Het duurt soms erg lang voor je je spullen krijgt. Het ergste vind ik dat ze niet reageren op mail als je iets vraagt daar over.

    Ik koop er niks meer iig.

    Gr Fred
     
  6. Vandaag mijn pakketje binnengekregen! Nog net geen week nadat ik betaald heb! :lol:
     
  7. Wat had je besteld dan ben nieuwsgierig: :D
     
  8. Mist- en Achteruitrijlicht! In smoked uitvoering! :lol:
     
  9. Kreeg een mailtje van European parts met daarin het bestellings proces maar wat betekent : (In Bearbeitung) Ik dacht zelf in behandeling.

    Mijn duits is namenlijk niet zo goed.
     
  10. Helemaal goed.
     
  11. even een topicje uit het stof halen...

    KOOP HIER NOOIT WAT!!!

    heb veren besteld ging allemaal super.. niets aan het handje..

    heb angel eyes besteld.. zat er maar 1 in de doos.. en meneer geeft amper thuis.. doet niets omdat hij zeker weet dat het goed verzonden is.. met andere woorden als het pakketje de deur uit is zak je maar de stront in en mag de verkoper het zelf oplossen..

    heb al bijna een maand 1 lamp liggen.. en ik ben nog geen steek verder.. al tientallen mails verstuurd naar iedereen en de rechtsbijstand om hulp gevraagd omdat de verkoper er gewoon helemaal niets aan doet..

    behalve dat is hij ook nog eens onbeschoft in zijn mailtjes en word ik nu net zelfs uitgelachen omdat ik een claim indien via paypal..

    deze kerel is een klant kwijt in ieder geval ben zo pissig dat ik in staat ben om die koplamp persoonlijk naar oberhausen terug te brengen..
    door zijn voorrruit..
     
  12. Ikzelf eens via mail gevraagd uit welk materiaal de pookknop bestond

    Kreeg daarop ook een onbeschoft antwoord: uit plastiek, uit wat anders???
     
  13. Ik heb onlangs bij E-P een gasklephuis gekocht (zie elders hier op het forum) en kan niet anders zeggen dan dat hij (Sascha) een nette en vlotte service heeft geboden. Zondagavond besteld en maandag was het pakketje al onderweg. Van te voren nog diverse keren met hem gemaild en gechat via MSN i.v.m. enkele specifieke vragen die ik had en allemaal netjes verlopen... Kan dus blijkbaar ook anders. :wink:
     
  14. Ik heb daar m'n vorige zwarte achterlichtunits besteld. Tussen mijn online vooruitbetaling en levering zaten 10 dagen. Heeft mij ook steeds vriendelijk te woord gestaan in zijn mails.
     
  15. ja precies..

    zo ging het bij mij met de eibach veren ook..
    en een keer een vraag over een mil eliminator..

    maar dat is als alles goed gaat..

    nu ging het verkeerd en de eerste mail van hem is nog aardig..
    van hoe is de verpakking enzo.. en ik controleer altijd alles.

    maar als het blijkt dat ie wat moet gaan doen is zijn naam haas..

    dus ik ken beide kanten van meneer. en ik persoonlijk heb er schoongenoeg van..

    groetjes kai
     
  16. Haa, das bekend,

    Mijn mail:

    ==================

    I have a ford focus 2 and i am looking for the (original) aluminium shiftknob.

    The one on youre website, is that one the orginal ford (so with aluminiumand not just silver plastic) (http://www.european-parts.net/catalog/product_info.php?cPath=58_68&products_id=367 )

    The orginal part is not for sale anymore at the Ford dealers in Holland and Belgium.

    Do you still have them? Could you also tell me what the costs are to ship the knob to the Netherlands. (So a total price) Best regards,

    ===
    antwoord:

    Hi If we wouldn´t have them, we would not sell them, so please order in theshop. Mit freundlichen Grüßenbest regards

    ===

    Dat was 1 antwoord op zes vragen ...
    Op een volgende mail nooit meer antwoord gehad :roll:
    Dus maar niets besteld .....

    Zegt opzich niets over de service en betrouwbaarheid, maar ik vond het wat vreemd :roll:
     
  17. Ja, da bedoel ik juist met hun onvriendelijkheid, als ze al zo beginnen, dan liever niet hoor!!!
     
  18. Is toch een gewoon antwoord, je moet ook begrijpen dat die kerel zo tientallen mails per dag krijgt. Je kan niet van hem verwachten dat hij iedere mail gaat beantwoorden met een heel verhaal. Zeker niet als het maar een vraag is over een (stomme) versnellingspook, waar voor hem uiteindelijk ook niet veel op te verdienen valt.
     
  19. ik heb vrijdag een mail verstuurd voor 2 koplampen en een diffusor vor de st,en heb netjes vandaag een goede mail terug gehadt :wink:
     
  20. Tsja .... ik heb toch een andere invulling aan klantgerichtheid en vriendelijkheid.

    Iemand die voor 2 euro iets koopt, dient net zo goed behandeld te worden als iemand die voor 200 euro iets koopt.

    Alhoewel ik 90 euro voor een versnellingspook en handremgreep ook niet echt goedkoop vind :roll:

    Een normaal antwoord op een aantal vraagjes hoort volgens mij bij je beroep (zeker als je een webwinkel hebt ...)
     

Deel Deze Pagina