was ca 4 uren werk met zijn tweeen in me eentje ook wel eens zon stappen plan gedaan, maar dan ben je toch wel 6 uren bezig, en alles met de hand... vandaag geen stekker in het stopcontact gehad en ja met poetsmachine heb je beter resultaat ah ik zie al een geldwolf die het wel wil doen
Mooi geworden JP, maar hij haalt het "nog" niet bij die Pepper die je had, maar ik kan me voorstellen dat je hier al erg blij mee bent. Super gewoon.
geen geldwolf jp wil er niets aan verdienen, maar ook niet aan verliezen puur hobby, en gewoon leuk om te doen
de batterij is idd weg nu staat deze ( kale ) audi er, het enige wat erop zit aan luxe is een mmi pakket ( zoiets als i drive van bmw is ) motor is wel heeeeel erg fijn
a4 b8 wil wel eens problemen hebben met trillingen in het onderstel, hopelijk blijft jullie dat bespaard... Maar een erg mooie auto
ach tiss een lease bak. en 2.0 tdi met standaard eco tuning van 120 pk.. maar die doet et niet meer ( eco tuning dan )
zo nu heb ik het eerste probleem met de auto.. diesellekkage onder de motorkap.... ik heb al even gegoogled. en kom dan op een kapotte retourleiding klep op de pomp. of zelfs een kapotte pomp.. de diesel zit bij mij ook rondom de injectoren... vanavond maar eens op onderzoek uit... wel de nieuwe remschijven en blokken binnen, die dus vanavond ook even monteren
Das vervelend zeg. Maar jij kunt het vast zelf oplossen toch? Die remmen en schijven zijn geen probleem, dat heb ik je eerder zien doen.
Zo de zooi los gehad. En denk dat de injector aan de bestuurederskant. Helemaal links een drup diesel laat.. Heb het nu schoongemaakt. Tijdens de rit naar lwd kan oe weer lekken. Dan weet ik et zeker. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Nou lek is gevonden idd de injector helemaal links. Bestuurderskant. Diesel spuit eruit. Zo de koppelingen los draaien. En kijken wat er kapot is. Als het niet meer maakbaar is morgen maar nieuwe onderdelen bestellen. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
kan dit niet het gevolg zijn van lucht in de brandstofleidingen?? immers is als er lucht aanwezig is, is de druk nog hoger omdat lucht veel meer samen persbaar is dan vloeistof (diesel)