JP Boerhof's 2e focus, fofo1 fase 1 Ghia wagon tddi: eindelijk zelf gepoetst

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door jpboerhof, 27 nov 2010.

  1. :thanks:

    was ca 4 uren werk met zijn tweeen ;) in me eentje ook wel eens zon stappen plan gedaan, maar dan ben je toch wel 6 uren bezig, en alles met de hand... vandaag geen stekker in het stopcontact gehad :schater:

    en ja met poetsmachine heb je beter resultaat :baeh:

    ah ik zie al een geldwolf die het wel wil doen :baeh:
     
  2. Mooi geworden JP, maar hij haalt het "nog" niet bij die Pepper die je had, maar ik kan me voorstellen dat je hier al erg blij mee bent. Super gewoon.
     
  3. geen geldwolf jp;) wil er niets aan verdienen, maar ook niet aan verliezen;)

    puur hobby, en gewoon leuk om te doen:)
     
  4. Weet niet wat er tussen jullie speelt en ik wil het ook niet weten maar hou nou eens op te kiften.:vingertje:
     
  5. niets waar ik vanaf weet stef, maar ik ben geen geldwolf;) ben eerder geldloos:schater:
     
  6. Hebben we allemaal last van Michael, salaris op en nog een stuk maand overhouden maar goed, nu weer :ontopic:
     
  7. mooi gedaan JP!

    is die prius omgerolen voor een A4 B8??
     
  8. Goed bezig JP

    ook deze focus gaat weer een knaller worden..............
     

  9. de batterij is idd weg :rock:

    nu staat deze ( kale ) audi er, het enige wat erop zit aan luxe is een mmi pakket ( zoiets als i drive van bmw is )

    motor is wel heeeeel erg fijn :rock:
     
  10. 2.7 tdi?

    Wel beter dat die stekkerdoos weg is!!
     
  11. a4 b8 wil wel eens problemen hebben met trillingen in het onderstel, hopelijk blijft jullie dat bespaard... Maar een erg mooie auto :)
     
  12. ach tiss een lease bak.

    en 2.0 tdi met standaard eco tuning van 120 pk.. maar die doet et niet meer :mrgreen: ( eco tuning dan :lol: )
     
  13. Ritje Hartog :P
     
  14. #414 jpboerhof, 24 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2011
    zo nu heb ik het eerste probleem met de auto.. diesellekkage onder de motorkap....

    ik heb al even gegoogled. en kom dan op een kapotte retourleiding klep op de pomp.

    of zelfs een kapotte pomp.. de diesel zit bij mij ook rondom de injectoren...

    vanavond maar eens op onderzoek uit...

    [​IMG]

    wel de nieuwe remschijven en blokken binnen, die dus vanavond ook even monteren :rock:
     
  15. Das vervelend zeg. Maar jij kunt het vast zelf oplossen toch?
    Die remmen en schijven zijn geen probleem, dat heb ik je eerder zien doen. :P
     
  16. Ja die remschijven en blokken monteren gaat JP goed af :thumbs:
     
  17. Zo de zooi los gehad. En denk dat de injector aan de bestuurederskant. Helemaal links een drup diesel laat..

    Heb het nu schoongemaakt. Tijdens de rit naar lwd kan oe weer lekken. Dan weet ik et zeker.

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
     
  18. Nou lek is gevonden idd de injector helemaal links. Bestuurderskant. Diesel spuit eruit. Zo de koppelingen los draaien. En kijken wat er kapot is.

    Als het niet meer maakbaar is morgen maar nieuwe onderdelen bestellen.


    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
     
  19. Als ie verder maar goed blijft en het niet het escort vervang verhaal wordt is het helemaal mooi :)
     
  20. kan dit niet het gevolg zijn van lucht in de brandstofleidingen?? immers is als er lucht aanwezig is, is de druk nog hoger omdat lucht veel meer samen persbaar is dan vloeistof (diesel)
     

Deel Deze Pagina