Dat klopt, RV om precies te zijn maar daar scheen de zon niet. Aangezien deze bovenop lag moeten jullie het doen met een rechterwiel aan de linkerkant in de zon
Ik denk het niet Herman. Op zich een leuke meeting daar niet van, maar en dit klinkt misschien gek, ik ben eigenlijk niet zo geïnteresseerd in het vermogen wat de ST levert. Ik heb dan ook besloten niets te doen qua motortuning dus om nu centen neer te leggen alleen om te weten wat het vermogen nu precies is zie ik eigenlijk niet zo zitten. Ik besteed het liever aan brandstof
Zo eens kijken of ik nog iets te melden heb over deze Niet zo heel veel eigenlijk. Ik ben bijna toe aan de eerste 20K beurt maar verder geen spannende dingen, althans dat dacht ik totdat ik zojuist in de schuur de winterbanden eens klaar wilde gaan zetten om deze dit weekend te kunnen monteren. Maar tot mijn verbazing lag dit bij de voet van de velgenboom: Ik ben terug gegaan naar mijn bandenspecialist en ook hij stond even raar te kijken. Geen probleem overigens want de wielen worden nu opnieuw uitgelijnd en voorzien van loodjes die hopelijk wel blijven zitten. Waarschijnlijk hebben ze de vorige keer de boel niet goed ontvet. Zodra de het wintersetje er onder zit zal ik een paar foto's maken. ik ben wel benieuwd hoe die, wat brons-achtige ST velgen staan onder de auto
Jemig..... hadden ze niet anders dan 5 gram ofzo. Niet echt strak balanceerwerk zeg maar (maar daar was je al achter)
Omdat ze weten dat ik de loodjes altijd zwart maak hadden ze een rits loodjes zwart gespoten. Heel erg aardig natuurlijk maar het pakte een beetje anders uit
Beter nu dan dat de wielen onder de auto liggen. Had je misschien nog gaan twijfelen waar de trillingen vandaan zouden komen.
Hier krijg ik ook altijd zwarte loodjes Gewoon meedenken met de klant heet dat, ook plaatst men de slotbouten precies recht tegenover het ventiel, net zo als dat Fordlogo ook weer netjes word geplaatst tov het ventiel, hahaha het zijn de details die het hem doen. Slecht ontvetten lijkt mij de oorzaak, mooi dat het netjes wordt opgelost, zo hoort dat
Klopt, dus je hoort mij verder niet klagen Het bleek inderdaad aan het ontvetten beter gezegd niet ontvetten te liggen. De velgen kwamen net bij de coater vandaan dus de boel had nog nooit een wasbeurt meegemaakt, het baby vet zat er nog op zal ik maar zeggen Ik heb de velgen inmiddels weer terug en als het een beetje meezit ga ik ze vandaag monteren.