1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel verlaging (wagon)

Discussie in 'Velgen, banden & ophanging' gestart door kuipstoel, 5 jan 2008.

  1. Hallo,

    Ik ben aan het zoeken naar verschillende verlagingsveren en sets.
    Uiteraard met veel verschillende prijzen en verlaging.
    Loopt uiteen van 100 tot 300 voor alleen veren en bij complete sets wordt dit verschil alleen maar groter.
    Met wat voor verschillende merken hebben jullie goede ervaringen en dan ook met hoeveel verlaging ??
    Graag ook in combinatie met een wagon aangezien dat mijn auto is...

    Alvast bedankt.

    Gr. Bas
     
  2. Voor max verlaging van 3,5/4 cm gaan dan kan je alleen veren nemen ,en blijven je normaal zitten,scheelt in de prijs!!!!!
    Maar je kan ook voor verlaging gaan met dempers compleet,is op elkaar afgestemd!!!!!!
    Ik zelf rij met de gele koni's en veren van max 4 cm verlaging!!!
    Prijzen weet ik niet meer!!!
    Maar weitec en kw en h&r zijn goede merken ,also eibach wat veren betrefd!!!!!
    En prijzen,leg er aan wat je uit wil geven !!!!!!
     
  3. kijk bij 'mijn focus' naar het topic van 'Duval'.
    hier zitten veren van Eibach onder die ford toen in het Duval - pack verkocht.
     
  4. Ik zou voor een setje van Eibach gaan, 35 mm lager en een goed comfort overhouden. Rijdt al sinds 2000 met deze setjes onder 3 focussen...
     
  5. precies ja, Eibach is heel confortable en ziet er met een verlaging van 35mm goed uit. 8) Rij er zelf sinds "03 mee. :D
     
  6. anders koop je een schroefset voor en achter, die kan je op hoogte en hardheid instellen. helemaal naar je eigen smaak, en ga je een keer een circuit op dan zet je hem lager en strakker. had ik ook op mijn fiesta,bikerrinie heeft ook een schroefset onder de focus.
     
  7. @focus harry RS: Probleem is dan volgens mij alleen, dat je als je hem elke keer weer verzet, de auto ook weer moet laten uitlijnen.

    Het is ook de vraag hoe vaak je de auto gebruikt. Als je de auto vaak gebruikt zal ik niet voor een verlaging onder de 4cm gaan.
     
  8. De keuze zou voor mij moeten gaan tussen veren van kw (40mm) weitec(35mm) of Apex(35mm).

    Eibach heb ik ook goede verhalen over gehoord maar dat valt voor mij af omdat die "maar" 30mm verlaagd onder een wagon en dat vind ik net effe te weinig.

    Een schroefset zou ik ook wel willen maar de auto is voor dagelijks gebruik en het meest rijdt mijn vrouw (met kind) erin.
    Verlagen vindt ze mooi maar na een polo coupe gereden te hebben met 60mm verlaging rondom, vond ze zoveel verlaging helemaal niks.

    Het zal ook niet alleen bij verlagen blijven dus er moet nog wel wat geld overblijven voor velgen enz...

    Hebben jullie ook foto's van verlaagde auto's met alleen veren ??

    Gr. Bas
     
  9. Hier heb je mijn focus met weitec veren -35mm.
    [​IMG]
     
  10. Ik zal ook voor Eibach gaan, krijg je geen spijt van :wink:
    Zelf is mijn auto verlaagd dmv Wolf veren, maar dit is gewoon Eibach

    KW en Apex krijg je waarschijnlijk wel spijt van! Lees een en ander maar eens na op de Duitse forums..
    Weitec is ook erg goed, maar Eibach is gewoon beter.
     
  11. Kijk eens bij de meeting foto's van de laatste tijd.
    Heb geen wagon, maar heb hem wel behoorlijk verlaagd. :lol:
     
  12. Ik heb dezelfde veren maandag besteld.... :wink:

    Hoe kan het dat jou auto wat achterover hangt ?? Of lijkt dat maar zo ??
     
  13. Zware subwoofer :roll: :roll: :roll: :roll: :wink:
     
  14. :lol!: :rave:

    Nee zonder gein , ik heb begrepen dat de focus standaard achter iets lager ligt dan voor , daarom hebben ze voor de focus ook veren die voor 55 mm en achter 35 mm je auto laten zakken , maar om voor nog lager te gaan leek me geen goed idee in dit drempelland :angry: .

    Kon wezen dat ik op de foto wel wat achterin had liggen , maar dat weet ik echt niet meer :oops:

    P.S. kijk maar naar mijn foto hieronder , deze was zonder verlaging en dan zie je ook dat die achter wat lager ligt
     
  15. [/quote]
    Nee zonder gein , ik heb begrepen dat de focus standaard achter iets lager ligt dan voor , daarom hebben ze voor de focus ook veren die voor 55 mm en achter 35 mm je auto laten zakken , maar om voor nog lager te gaan leek me geen goed idee in dit drempelland :angry: .

    Kon wezen dat ik op de foto wel wat achterin had liggen , maar dat weet ik echt niet meer :oops:

    P.S. kijk maar naar mijn foto hieronder , deze was zonder verlaging en dan zie je ook dat die achter wat lager ligt[/quote]

    Maar je bent dus wel tevreden hoe ie nu is verlaagd....!?
     
  16. Ja hoor , zeer tevreden , comfort is nagenoeg hetzelfde gebleven en de meeste drempels kan ik nog net zo hard nemen als voor de verlaging :wink: .
    En met 17" eronder staat een kleine verlaging zoals ik heb ook super en dat die van achter iets lager ligt dan voor valt alleen maar op als je er echt op let :lol:
     

Deel Deze Pagina