Dank je . Hij is handgeschakeld en mijn gemiddelde verbruik over de eerste 9000 km is bijna 1 op 12,5
Is toch een groot verschil met de 1.0 3 pitter. Hier na 8.000 km 6.3/100 of te wel 1 op 15,8. Scheelt in mijn geval toch zo'n € 500,- aan benzine op jaarbasis.
Schade Kleur de plaatjes en zoek de verschillen ;-) Ik heb in een moment van onachtzaamheid een stoeprand mee gepakt in de parkeergarage . Velg bij de spuiter momenteel. Gelukkig heb ik wintervelgen in hetzelfde formaat
Inderdaad een beetje een rare weerspiegeling. Gelukkig alleen m'n velg beschadigd. Ben benieuwd of het onzichtbaar hersteld kan worden.
Ai... hier in Assen toevallig? Lijkt wel of de architecten van die garages zelf nooit met een auto er in gaan want tegenwoordig zijn die zo mega krap... :S Hier in Assen bij je Jumbo/Lidl gaat bijna elke auto over de rand heen met alle gevolgen van dien...
Nee, in de Oosterpoortgarage in Groningen. Ben hier al honderden keren in gereden, maar deze heeft een hele nauwe in- en uitrit. Gewoon even niet goed opgelet. Inmiddels perfect hersteld trouwens. Je ziet er niks meer van
Ook al zo'n mooie 1.5 Wagon. Mijn verbruik was 7.7 L/100km en na eerste beurt bij pas 8000km is het verbruik nu gedaald naar 7.3 L/100 km. Ik houd van vlot doorrijden, altijd 5 km harder op de teller als wat volgens de borden mag, zonder prenten te krijgen.... Ik heb nagenoeg dezelfde Focus maar op 17"en Goodyear banden, vrijwel all opties incl. Sony met DAB+, standverwarming ( zat er al in, gekocht als Duitse demo met 3k km op de teller). Thuiskomer zat er niet bij maar kan er nu wel in zonder al te veel aanpassingen. Huidig: Focus Wagon MK3.5 Titanium X 1.5 150 pk Glaze Blue !!
Marterschade Zo'n K...beest heeft hem te pakken gehad (op de P&R bij Hoofdstation Groningen). Motorstoringslampje brandt geel steady, maar ik verneem er bij het rijden niets van. Iemand enig idee wat dit voor aansluiting is (rechts voorin)?
Kijk nog even goed dan . Hij is echte doormidden gebeten hoor. Verder lag er nog een stuk purschuim onder de motorkap en haren. Verder voor nu niet meer zichtbare schade.
Zit dit net na je luchtfilterhuis? Dan lijkt het me de LMM. Hoewel je dit wel zou merken lijkt me, bij nader inzien heeft de LMM ook meer draden dacht ik.
Was je veel kwijt voor het repareren van de velg? Ik heb namelijk ook een stoeprand geraakt precies erbovenop. Rand is nog goed in tact alleen een klein puntje lak is weg. Bij wie heb je het laten herstellen? Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk