vandaag ff wezen spelen met m'n broertjes nieuwe 2ehands Suzuki http://www.youtube.com/watch?v=2m0WMiQ-iDQ Vlammen met die bak hahahaha
*kuch* *kuch* even dit topic afstoffen. Het gaat bij mij alweer kriebelen. Wanneer gaan we weer motorrijden? En gaan er nog mensen van hier naar de motorbeurs 24 t/m 27 februari?
Ik had nog niet direct plannen om naar de motorbeurs te gaan. Aan de andere kant zou ik wel graag navigatie op de motor willen hebben en dat is op zich wel een goede aanleiding om naar de beurs te gaan.
Ik heb er ook weer zin in! Motorbeurs ga ik waarschijnlijk wel heen ja. Ik wil nieuwe tassen voor als ik ga camperen. Tentje achterop en richting Duitsland of Ardennen.
Heb het hele topic even door gelezen, en kwam erachter dat mijn oude motor er nog op stond. Tijdje geleden zo gekocht; ziet er niet echt uit zo. Eventjes andere uitlaten erop voor een leuker geluid; En onderweg naar de Eifel, Duitsland; Ondertussen forward controls erop; En alles in een andere kleur gespoten; Voorspatbord zit er ook weer onder, ander stuur gemonteerd. Accu staat aan de druppellader. Laat het mooie weer maar komen!
ZX10R Turbo Ik zal ook eens een update doen. Nu weer iets heel anders Hier namelijk een overzicht van mijn huidige project. Eerst een schademotor gekocht Verbogen valblok Afgebroken clip-on Deksel van startmotorhuis gebroken Eerst maar eens alle kuipdelen verwijderen Nog meer onbruikbare onderdelen verwijderd Een nieuw startmotorhuis deksel gemonteerd De bedrading van koplampen, knipperlichten, tellerunit en gear indicator ontrafeld Vervolgens de bedrading niet langs maar door het frame gelegd, door wat normaal het ram-air kanaal is De originele kroonplaat verwijderd De uitlaat en radiator verwijderd. Die demper moet onder het blok komen Het subframe ingekort en verbogen om een klein kontje pas te maken Een kroonplaat met risers en een zwart conisch stuur gemonteerd Een (omstreden) koplamp gemonteerd en daarop de tellerunit en gear indicator geplaatst Remtangen van een R1 in combinatie met RVS omvlochten remleidingen en Brembo RCS radiale rempomp gemonteerd Voor de montage van de turbo eerst testen of het motorblok in goede staat is. Met 155 DIN pk op het achterwiel is dat in orde. De afstelling van de turbo gebeurt door Erik Jennes van E&R Turbosystems www.erturbosystems.com Carterpan verwijderd om oliekanaal naar turbo aan te sluiten Een bak met onderdelen die gemonteerd moeten worden De inlaat drukbox en up-pipe vanaf de turbo gemonteerd De aangepaste uitlaatbochten met daaraan de turbo In het kontje de Power Commander en Ignition Module Stuurlucht slangen naar de dump valve en wastegate actuator van de turbo De uitgang van de turbo verbonden met de demper onder het blok Resultaat op de rollenbank: zo'n 240 pk Hier een tank kap en ander voorspatbord gemonteerd Mile Pajic heeft een extra Laser Hotcam demper pas gemaakt om het geluidsniveau voor circuitgebruik te krijgen Een boost meter voor de turbodruk gemonteerd Laat het seizoen maar beginnen!
Heej een mede motor-forummer...... al die forums Maar dan zonder turbo..... Leuk project !!! 't kost een paar centen maar dan heb je ook wat!! edit iemand was me voor
Dat had ik ook, is me eerste heb nog nooit iemand met MF stikker gespot ook niet echt met focusclub stikker, maar vooruit Toffe bike, dikke turbo, lijkt me prettige motor, en mooie ruimte om te sleutelen!!
Vandaag m'n nieuwe pinkers geplaatst. De led's zijn feller dan de standaard knipperlichten. Nu nog wachten op de nieuwe achterlicht unit, de kentekenplaathouder en de nieuwe rem en koppelingshendels. Voor: Na: