1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gloeikaarsen vervangen.

Discussie in 'Performance' gestart door Duval, 24 nov 2007.

  1. Kan je niet helpen met die dingen, maar ik zag in het topic waar je naar verwees dat je ook vroeg of die brandstofleidingen los zouden moeten. Ondertussen weet je al dat dat niet hoeft, maar pas daar enorm mee op, mocht je ze ooit wel loshalen. Je moet zeker weten dat de druk op 0 staat, want je zult niet de eerste zijn die een hydraulische injectie van diesel ontvangt in een lichaamsdeel. En dat is nogal levensbedreigend.
     
  2. @ldp: i know...heb een beetje met hydroliek bezig geweest ook op m'n vorige job. bedankt toch voor de waarschuwing. :wink:

    Kheb de gloeipitter erin zitten hoor. voor het gemak ff de intercooler eraf gegooid. 2 uurtjes werk incl pollenfilter vervangen. :wink:
     
  3. Als ze niet muurvast zitten, zoals ik ooit eens bij de escort had (althans, de garage meldde dat), dan is het een van de makkelijkere klusjes.

    Merk je verschil bij koud starten?
     
  4. Ze zitten op een pokke plek, met zeer veel prutswerk kan je de draden
    eraf schroeven, daarna draai je de stiften er wel simpel uit.
    Bij ons zijn ze bij 130.000km vervangen, was een hele verbetering :wink:
     
  5. Deze van de 1.8TDDI of TDCI zijn net heel simpel :P , je moet eens proberen bij een 1.6TDCI in de Fo2 of C-max, dan krijg je suïcidale gedachten :cry: :cry:

    Greetz,
    Diederik
     
  6. Hoelang kunnen die dingen mee? De mijne staat over de 230.000 en zijn nog nooit vervangen... Hij rochelt er wel zo nu en dan overheen bij koude start. De tweede keer slaat 'ie wel aan...

    Daarnaast: sinds de nieuwe verstuivers heb ik rond de 2000 toeren (eender welke versnelling) een hikje als ik geleidelijk versnel. Dan is het net of 'ie inhoudt. FordTune nog ideeen of iemand anders??
     
  7. kheb er 101000km op staan en is wel een verbetering in koudstart hoor. Is pokke om die kleine moertje er weer op te krijgen maar voor de rest een fluitje...heb wel m'n intercooler eraf gedaan, dat werkt nu eenmaal wat beter.

    [/url]
     
  8. Eerste deel: kan inderdaad met je gloeistiften te maken hebben, ook een
    zwakke accu kan een rol mee spelen.

    Tweede deel: staat los van deel 1, heb geen flauw idee wat het kan zijn,
    er is te veel tegelijk veranderd om 1 dader aan te wijzen :wink:
     
  9. Iemand een idee wat het kost om dit bij de ford garage te laten doen?? Mn fordje start nogal moeilijk tegenwoordig als de motor koud is.
     
  10. Kostte vorig jaar € 100
     

Deel Deze Pagina