Nice nu zie je het verschil wel tussen de alle onderdelen. Alles van de rs is dus "ietsje" dikker en groter. Dat daarmee die 80 pk extra behaald word is toch knap (natuurlijk is die ecu ook opgeschoeft) Goed bezig
Ik had het over de stock rs2 a 305 pk( dat is al veel) jij mikte op zon 400 pk toch? na alle fases. Of toch meer richting de 500? alsnog respect !
370PK (550Nm) rijdt iig prima kan ik je melden Dan kun je in z'n 3 ook gewoon nog wielspin hebben Mooi vooruitzicht Bert
Bert heeft contacten bij Michelin.... Eens in de zoveel tijd moet ie een zak geld achterlaten voor een set voorbanden. Dat eens in de zoveel tijd wordt strax wat korter. Lekker bezig Bert. Wel met een zijden voetje optrekken hè. .
Wat zeggen ze ook alweer ........................ Bandjes zijn gebruiksvoorwerpen En rustig optrekken valt wel mee de software regeld het netjes terug
Update Het is tijd voor een tussentijdse update. Betref de turbo er zit een donkere geluid in bij koude start vind het persoonlijk erbij horen. Er kan heel goed 'normaal' mee gereden worden en de storingen zijn het meeste gebaseerd op dat er te grote injectoren erin zitten En een beetje overboost en onderboost meldingen Maar als je gas geeft is het een beest zo erg dat de koppeling het uit krijst Op naar fase 2 Komend weekend gaan we de nokkenassen plaatsen en alles wat erbij hoort En als we dan toch bezig zijn en de bobines en bougies los zijn direct maar even vernieuwen dan is dat ook maar gebeurd Hierbij een foto van de nieuwe bobine En foto van de bougies Dus hopelijk volgende week een fotorapportage van dit gebeuren Groeten, Bert
Dat probeer ik wel te doen Nog niet fase 1 is gedaan en komend weekend fase 2 en dan eerst nog fase 3 en dan ga ik nadenken over een map
Goed bezig Na volgend weekend krijgt de koppeling dus nog harder op zun klote.... probeer je hem er uit te stoke?