Ja of ff kachelpaneeltje van de sloop en netjes afwerken met plamuur etc [MENTION=1802]hoomer[/MENTION] :p
Precies, lekker plamuren en spuiten, en dan als het toch nog niet naar je zin is inpakken met een mooie carbon folie Zie pagina 9 van dit topic.
Thanks, ben er zelf ook wel tevreden over, en ben nu ook zeer benieuwd naar jouw eind resultaat. Mocht je met folie aan de gang willen weet ik toevallig dat [MENTION=4752]Mike[/MENTION] nog wat antraciet grijs carbon van 3M heeft liggen.
Ik heb wel led knippers maar dan is het net of 1 van de lampen kapot is [MENTION=15609]Cinq-Power[/MENTION]
Volgens mij is dat het standaard 1.8/2l uitlaatspuitstuk. Die heb jij dus al(zit verstop onder dat hitteschild voor de motor). het enige verschil: Jouwe heeft waarschijnlijk een ander kleurtje gekregen door de jaren heen
Dit is een standaard 1.8 spruitstuk Zie [MENTION=13177]Silver[/MENTION] barons aka marco 's zijn ombouw pagina maar. http://www.focusclub.nl/forum/showthread.php?t=4657&page=67 Dit is een st170 spruitstuk. Dit spuitstuk past op een 1.8/2l. (Zie ergens in marco's tread) Hierdoor heeft hij meer koppel. Met aanpasingen aan de motorruimte layout (stuurbekrachtiging leiding iets anders leggen, andere oliepeil stok buis en een andere cat) Denk niet dat het spuitstuk dat je op het oog hebt echt meer vermogen geeft.
Dacht al hey, die foto ken ik ergens van . [MENTION=14907]bakkertje32[/MENTION] het spruitstuk wat jij laat zien is idd het stndrd spruitstuk. Als je wat wilt, zou je op zoek kunnen gaan naar een ST170 uitlaat spruitstuk met kat en eventueel de rest van de ST170 uitlaatlijn. Anders in de aftermarket schappen kijken of je daar iets ziet. Het ST170 spruitstuk is ontworpen voor meer koppel, 4-2-1. Een 4-1 spruitstuk is voor meer high end power.