Die Dreamscience intake bevorderen ook je prestatie's nog. Mocht je ooit verder gaan met tunen heb je die vast aan boord. De geluiden zijn duidelijk hoorbaar en hoofdzakelijk bij het gebruiken van je vermogen en wanneer je overschakelt als je aan het knallen bent. Dit hoor je ook wel als je rustig rijdt maar echt heel zachtjes. Een dumpvalve hoor je (zoals je waarschijnlijk wel weet) elke keer duidelijk als je schakelt. Ook als je subtiel bij je nieuw vriendinnetjes ouders weg rijdt terwijl ze je even uitzwaaien net nadat je ze voor het eerst ontmoet hebt. Persoonlijk vind ik een dumpvalve een beetje peppie en kokkie, zo'n air intake is wat subtieler en geeft alleen duidelijk geluid als je de spierballen van je auto laat zien.... Daarbij komt nog eens dat het geluid van beide bij het overschakelen nagenoeg hezelfde is. Maar je moet natuurlijk doen wat jij leuk vindt! http://www.youtube.com/watch?v=INLnp0mcV80 Deze heeft een dumpvalve. http://www.youtube.com/watch?v=k0afpd_4oa8 Deze een intake van Dreamscience. Gedurende het filmpje schakelt hij ook als er rustig gereden wordt, dan hoor je bijna niks.
Intake klinkt wat subtieler (beter dus vind ik ) Mooi gevonden die filmpjes Niek,kunnen we tenminste het verschil horen
Om maar even wat stof van mijn topic te blazen.. En niet het minste bericht: Dat mijn ST glansrijk door de keuring is! En deze er weer tegen kan t/m maart 2015
Haha ja hij is laatst al bekeken door een monteur die ik ken. De Ibiza van Debbie kwam er doorheen voor €25,- maar volgend jaar verwachten we wel meer. Natuurlijk hou ik ook rekening met bepaalde dingen.
Dat is weer ideaal om te horen eh! Kan ie er weer tegenaan (precies veel auto's die keuring moeten in Jan/Feb)
Ik heb het nooit zo op keuringen, ondanks dat er nog nooit een auto is afgekeurd onder mijn eigennaarschap Dus iedereen die nog moet/mag, succes
Nee heb de ST particulier gekocht! Maar had wel een bon gezien van een grote beurt en 2 nieuwe banden, een maand voordat ik hem kocht
Bron Autoweek: Er blijkt onder Autoweek-lezers nogal wat onduidelijkheid te zijn over de wijziging die is aangebracht aan de interval voor zowel de eerste apk als de daaropvolgende keuringen. Het is daarom goed om de sinds vorig jaar geldende regel nog een toe te lichten Sinds 1 januari 2008 is de termijn waarop nieuwere auto’s moeten worden gekeurd gewijzigd. Dit geldt zowel voor de eerste apk als voor de eerstvolgende keuringen. Daarvoor was het namelijk zo dat de eerste APK na 3 jaar vanaf uitgifte van het eerste kenteken moest plaatsvinden en daarna iedere jaar, dus interval 3-1-1-etc. Dit is veranderd in de eerste keuring na 4 jaar, daarna 2 keer na 2 jaar en daarna ieder jaar, dus 4-2-2-1-etc. Deze wijziging geldt echter alleen voor auto’s met een benzine- of elektromotor met datum eerste toelating na 1 januari 2005. Voor auto’s op diesel, gas en alle andere brandstoffen geldt nog steeds de 3-1-1 regeling.