Update P11 (geen mogelijkheid om pics en post bij te houden bij update van titel op p1. probleem forum?) Ik post hier dus maar terug wat pics. De foto's zijn van toen de ST nog in beginfase was... Geen verlaging geen spotrepairs op voorbumper geen heldere koplampen geen herspoten velgen, enz ;-) Nu is de ST in top-staat NURBURGRING Duitsland 26-05-12 met de fordclub @ ST-RS treffen Mijn vorige Civic Type R
GEZOCHT okkasie Verlagingskit (eibach, enz) FOCUS ST mk Zie topic: http://www.focusclub.nl/forum/showthread.php?t=29962
Spa is véél meer iets om met de ST te rijden Rijden op vermogen. Zolder is té technisch... remmen - optrekken - remmen, enz Daar kan je beter een Fiesta ST voor hebben ps: autogeshiedenis: VW Vento, BMW 316i & 318i, VW Polo, Fiesta ST mk 6,5 & Civic Type R (fn 2009) NU: Focus ST mk2 2008
oeps... Goede opmerking ik ben nieuw op het forum en had het niet gezien. Zodra ik tijd heb pas ik dat aan. Cya!
Het is nu aangepast... Je nieuwe topic is verwijderd en je oude is verplaatst.. Blijven de reaties gewoon bestaan..
FILMPJES FOCUS ST Team RS Piper uitlaat Little Viper Oordeel zelf FILMPJES Ford Focus ST 270hp & 475nm Mapping "DSCI" van : start uit stilstand: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=qoOYvDgVARY&list=UUB9yQHVYSByZg-wTVe0FbdQ knallen: http://www.youtube.com/watch?list=UUB9yQHVYSByZg-wTVe0FbdQ& v=FAXKrRb0Aec&feature=player_detailpage ps: steek je oorstoppen al maar in, want op 24seconden gaat ie knallen meting turbodruk bij traag rijden: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=EwhYIqIX0z8
Ik moet toch ff kwijt dat ik niet zo gesjarmeerd ben van het tweede filmpje in de garage. Behoorlijk onverantwoord, hoeveel onoverzichtelijke situatie's wil je hebben?
ik begrijp je opmerking. Maar we hadden eerst goed rondgeken én wij kennen het daar als onze broekzak. 's nachts komt er niemand. Het lijkt alsof ik 50km/u rijd, maar het is max 30km/u. De piper uitlaat maakt gewoon zoveel sound bij de overdruk van de turbo
Zou wel eens filmpje willen zien waar je optrekt en iets hoger in de toren gaat. Dat eerste filmpje lijkt heel erg traag en ik mis net iets meer toeren qua geluid. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
begrijp je zeker. Als er eens tijd te veel is maak ik dat eens. Met dsci kan je tot 7800t/min gaan. Deze mapping is echter meer gericht om reeds op te schakelen op 5500 toeren, omdat hij al 475nm heeft op 3000 t/min de originele mapping en performance + zijn afgesteld om tot op de begrenzing te rijden
Ik wil niet zeuren of zo, maar knallen? Ik hoor er maar 1. Wel een flinke, dacht eerst dat je ergens tegenaan zat.
Inderdaad. De reden dat je maar 1 knal hoort is simpelweg omdat ik in 1ste (misschien ook 2de versnelling) rijd. Als je je dan slechts tot 30 à 40km/u MAX laat "uitbollen" kan je moeilijk 4 knallen hebben hé. Ik diende er ook een beetje op te letten hé, of ik zou ergens tegenaan zitten ;-) Je mag er mijn woord op nemen dat hij véél knallen laat. Ik ga dat niet eindeloos proberen te bewijzen. om het simpel te houden: Hij klinkt zoals iedere ST met een PIPER uitlaat, maar iets "zwaarder" nog én nog meer knallen, omdat er Dreamscience chipping op staat verklaring ==> *Dreamscience is zéér rijk afgesteld. Daarom verbruikt een Dreamscience ietsje meer als een gewone chipping. *Hoe meer ontsteking (en/of onverbrande benzine), hoe meer knallen. *De sound van de uitlaat verschilt ook nog eens naargelang de mapping van DS (DS rijders zullen dit wel bevestigen)
Ik wist niet dat ik je met mijn opmerking zou beledigen, ik rij zelf niet met een ST op de weg vandaar dat ik het niet weet of je 1,2,3 of 4 knallen moet horen bij de desbetreffende snelheid die je noemde. Het was slechts een constatering, geen offensief.