Ik blijf er om lachen, maar ik kan heus wel zelf dingen opplakken. Hopelijk krijg ik niet bij elke update de opmerking 'Wie heeft dit gemonteerd?', want dan vind ik het niet leuk meer. Voor nu
Dat is de enige keer dat ik extra logo's vind passen op een wagen. Op de mijne heb ik alles verwijderd, maar deze wagen heeft dit nodig
Anders staat zo'n ding toch maar een beetje weg te zakken tussen alle dagelijkse auto's Gaaf ding dit ... ben je alleen nog niet tegen gekomen rondom Rotterdam! ...
Vandaag samen met Martijn de bougies vervangen van de RS. Ik merkte dat de RS met accelereren inhield en niet helemaal lekker liep. Had al een beetje rondgekeken op het web en ik had nog een setje RS bougies liggen. Deze zouden eigenlijk met de indoor poetsmeeting gedaan zijn, maar we kwamen er toen niet aan toe. Nou ik kan je vertellen dat het een wereld van verschil is.. Wow! Wat pakt hij weer lekker op.. Geen haperingen meer en hij loopt gewoon soepeltjes nu. Maar waren de bougies nou erg slecht? Nee. Ze waren mooi lichtbruin gekleurd. Alleen vonden Martijn en ik dat ze heel erg strak vast zaten en dat ze beetje vochtig waren. Er zat al een soort van corrosie op. En ook gelijk de deurslotcovers gemonteerd. Ziet er echt wel mooier uit. En ik weet niet wat dat is met [MENTION=7724]MartijnST[/MENTION], maar hij moest weer onder mijn auto liggen.. Vind hij fijn denk ik
Licht bruine kleur zegt niet direct wat. Alleen dat de verbranding wel goed is. Het porselein mag geen scheurtjes hebben, anders slaan de bougies door. Scheurtjes zijn vaak te herkennen aan zwarte barstjes. Dat het deel waar je de bougiesleutel op zet roestig is en doorslaat naar het porselein, dit gebeurt vaker. En is niet perse dat je vocht bij de bougies hebt. Om te voorkomen dat de bougies weer zo vast komen te zitten; wat keramische pasta (geschikt tot 1500 graden ofzo) op het schroefdraad smeren en dan de bougies erin draaien.