Dat staat op de planning :-) Thx Anyway vandaag ook sequentiele spiegel pinkers gemonteerd: Voor Na Video:
alleen de kleur van de knippers is al veel mooier qua afwerking. maar, man, man, man, ga die auto eens wassen
Vandaag 1e onderhoudsbeurt gehad op de Vignale: heb nog maar 13500Km maar auto is nu 2 jaar oud dus vandaar 2-jaarlijkse servicebeurt: kon ik effe 411 euries liggen Snap eigenlijk niet wat ze nog extra gedaan hebben buiten olie en remvloeistof ververst. Ivm met de automaat-saga: ze hebben de bak uitgelezen en geen enkele foutmelding gevonden. Ik ervaar echter nog steeds een stevige schok telkens ik van ca. 70 naar ca. 100 accelereer. Dealer zegt dat we samen een proefrit moeten dan als het probleem zich blijft voordoen. Moet ik daar ook weer tijd voor uittrekken. Als dit zo doorgaat neig ik eerder om een manuele i20N te kopen.
als je zo ontevreden bent over de dealer en de kosten van het onderhoud, waarom niet? je kan er nu nog een mooi bedrag voor terug krijgen denk ik.
€411 voor twee jaar onderhoud. Wat kost een beurt voor auto's die 20.000km of 1 jaar tussen de beurten hebben?
Heb ondertussen gemaild naar Janitec (Rica) met de vraag of de bak geherprogrammeerd kan worden door hen. Ben benieuwd. edit: Hij zegt dat het mogelijk is maar er (zouden) 2 software updates voor de transmissie zijn en hij stelt voor om de eerst onder garantie te laten doen alvorens zij er aan zouden tunen (makes sense). Heb dinsdag testrit bij de dealer.
Ok testrit gehad bij de dealer: monteur ondervond duidelijk de schokken; had hij nog nooit gehad op zijn ST-line automaat zei hij. Weet niet precies wat ze er daarna aan gedaan hebben maar na een 2e testrit was het probleem nog niet verholpen dus mijn wagen staat nu bij de dealer tot ze van Ford uit instructies krijgen ivm wat nu te doen...
Nog even een update over de gearbox issues die eigenlijk geen update is: De wagen staat nu sinds dinsdag bij de dealer. Heb vandaag op de Ford app gezien dat ze ermee naar de hoofdverdeler van mijn provincie gereden zijn (en terug). Dealer heeft echter nog geen contact opgenomen met mij. Maar dit begint er wel niet goed uit te zien naar mate de tijd vordert. $$$$$ Edit: daarnet naar de dealer geweest. Het probleem dat ik ervaar is geen probleem v/d versnellingsbak maar een soort "fuel-cut off" die zich voordoet in een bepaalde versnelling. Dealer heeft echter wel doorzien dat de auto geremapped is en hij claimt dat dat allicht de oorzaak is. Dus nu gaan ze er terug de originele software opzetten. Toch wel lichtjes teleurgesteld in de tune van BR-Performance (om de andere forumgebruikers hier maar even te waarschuwen).
nice Topic en mooooie Vignale met toffe projecten! Vraagje: je lijkt een van de weinigen te zijn met Active Noise Control, in Nederland lijkt het een onduidelijke optie te zijn voor de 'oude' MK4. Ik zag bij je brillenhouder dat je daar de openingen hebt voor de twee mics aan de voorkant. Boven de achterbank zou er ook een moeten zitten. Weet je daar iets van? En zo ja merk je iets van de ANC in positieve zin? Ik was aan het kijken of het te retrofitten valt in mijn Titanium Business met o.a. B&O, ik heb er de bedradings schema's van dus wist dat het een optie is maar heb geen idee of mijn ACM het ondersteunt. Hoop dat je me er iets over kunt vertellen of wellicht iemand anders hier op het forum. Zou ik eventueel in een PB je vin nummer mogen? Dan kan ik eens proberen via motorcraft service hoe je asbuilt data voor de ACM eruit ziet edit: oh nee die roostertjes zijn voor het alarm :-D