Overig Focus 1 - welke uitlaat heb jij?

Discussion in 'Performance' started by ST130, Dec 28, 2010.

  1. hier origineel, en dat blijft ook zo:mrgreen:
     
  2. Heb de Milltek binnen!

    @ Dennis: in mijn topic staan fotos van de uitlaat zoals ik het binnen heb gekregen. Gewoon heel erg netjes verpakt vanaf PumaSpeed.
     
  3. Heb zelf een Inoxcar demper.. deze vervangt de demper voor het achterwiel en de achterste demper komt te vervallen.
    De demper is pasklaar, en geeft een mooie donkere sound onder in de toeren, als je rustig rijd hoor je hem amper, maar je hoort me wel aankomen..
     
  4. Ben je tevreden met die uitlaat?!

    En weet je toevallig de diameter van die uitlaat?!
    Want ze hebben er (als het goed is) nog 2 op voorraad liggen bij PumaSpeed en heb er wel intresse in..



     
  5. Hoi Robin,

    ik denk dat er geen betere uitlaat is voor een non-turbo Focus 1.

    Mocht je meer willen weten kun je me een PB'tje sturen en je mag altijd langskomen om het te bekijken/horen.

    Ik hoor het wel even!
     
  6. Ben ik het helemaal mee eens. Heb zelf ook vanaf de Cat een systeem met de middendemper vervanger (zat er toen nog standaard bij nu volgens mij niet meer nu is dat gewoon een RVS demper meende ik).Was de 1ste upgrade van mijn auto nu 3,5 jaar in bezit. Alleen het sierstuk wil ik ooit eens vervangen door een andere.
     
  7. ik ben juist blij met het sierstuk; deze past echt perfect bij de achterbumper. Jij hebt echt geluk gehad met die vervanger; ik moet hem waarschijnlijk laten maken...:(
     
  8. Zo te horen is het geen verkeerde beslissing als ik ook voor een Milltek uitlaat systeem ga? twijfel nog enigszin met bestellen bij pumaspeed.
     
  9. niet doen, wordt gewoon netjes geleverd. Anders Wouter van Co-ordsport even contacteren!
     
  10. Owke dankje!
     
  11. vanaf waar loopt dit systeem dan?! en is de diameter van de pijp groter dan de standaard pijp!
    en icm een ander spruistuk.. neem aan dat hier geen kat bijzit?!
     
  12. [​IMG]

    Dus zoals op het plaatje:
    - begint de nieuwe pijp dan echt na de cat (inclusief vervangen flexpipe #2)
    - Of begint de nieuwe pijp op het rechte stuk (na de flexpipe #2)
     
  13. na het flexibele gedeelte. Dus je krijgt een middendemper die werkelijk dempt en je krijgt een eindstuk.
     
  14. Is dit uitlaat systeem ook mogelijk icm een ander spruitstuk?! aangezien de diameter wel gewoon hetzelfde is..
     
  15. dat lijkt mij wel. Miltek levert zelf ook aangepaste spruitstukken...
     
  16. Ik heb even wat vragen over een uitlaat systeem, een focus rijder in Engeland heeft die van hem te koop gezet. betreft een compleet systeem van spruitstuk tot eindpijp.

    - de diameter is hoogstwaarschijnlijk 2.5 inch (6 cm), kan dit op een 2.0l blok of is dit te groot (hijzelf heeft een 1.8l)
    - er zit geen cat in dit systeem.. zou dit veel problemen opleveren en/of zou je hier eventueel een cat tussen kunnen plaatsen?!
     

Share This Page