Kleine update... Krukas besteld en dat komt weer uit engeland... Dus dat zal toch wat tijd duren Waarom heeft ford niet standaard al gedaan een zwarte interieur voor de mk6,5... confused.gif Dus maar lekker aan de haal gegaan met wat plastic primer en vinyl zwart moet nog extra klippen halen voor mn zonnebrilhouder
Ik heb motip vinyle zwart.gebruikt. ook voor de andere delen. Alleen voor de harde plastic heb ik ontvet en een primer plastic gebruikt als eerst. Voor de zonnekleppen heb ik geen primer gebruikt. Greetz!
ja ben ik ook naar aan het kijken. maar dan zijn de langere stukken zoals naar UK of naar Duitsland best irritant
valt wel mee. Dan rij ik hem desnoods erheen en jij in de mijne. Trouwens hij zoemt en blaast toch al. btw ga eerst puzzelen met die calculator van me welke ratio je uberhaubt wil hebben of final drive.
[MENTION=10002]Niels[/MENTION] Mondeo ik heb het zo over gekocht van Mau(Forumlid) Geen idee waar het vandaan komt. Het is een sticker op de badge
Bit by Bit Hatsjooooeee Dat is wel een tijdje geleden ja phoooee heee Tijd weer voor een update(updates) uhhmmm nou eff denken. uhmm de daily blauwe fiesta ST geruild tegen een witte fiesta ST met wat mods. K&N filter Diffuser achter Uitlaat opmaat vanwege de diffuser. AP schroefset. Kenwood radio dubbelDin Daavoor nog wat spulletjes binnen gekomen Krukas wat 4 maanden heeft geduurd vanuit engeland... Maar de radiateur was wel snel binnen net als de motorsteunen. standaard is de radiateur 18mm dik. Deze werkt zich naar de 45mm dikte... Afgelopen weekend de schroefset vervangen van de daily St met die van de blauwe project omdat rechtsvoor de stanggeleiding gebroken was en begon te lekken rammelen/bonken als een gek!! en duss wachten op een nieuwe schroefset.. Het wordt BC-Sports met camber instelbaar en demper instelbaar. Nou ik toch moest sleutele was ik maar weer verder met de achterkant. dus de achterbank er maar uit. Want er komt een 6 punts rolkooi. wel schroefbaar. Achterbrug gemonteerd. en een plekje aan het zoeken voor de swirlpot en de accubak. ik wil nog wel een reserve wiel kwijt achterin . Nu alles binnen is voor de motor is de fun begonnen Krukas en oliepomp is gemonteerd. zuigers met zuigerstangen geassembleerd Greetzz
gaaf! waarom een andere krukas? grotere slag of is deze sterker of beter gebalanceerd? neem aan dat het een turbo blok gaat worden? 500+ pk in n fiesta? dat word een kanonskogeltje
Ik heb motip vinyle zwart.gebruikt. ook voor de andere delen. Alleen voor de harde plastic heb ik ontvet en een primer plastic gebruikt als eerst. Voor de zonnekleppen heb ik geen primer gebruikt. Ook een optie om je binnenkant zwart te krijgen.
[MENTION=3915]henry[/MENTION]: Ja klopt dit wordt een turboblok . De krukas is gewijzigd vanwege het vermogen wat ik eruit wil halen. De originele zijn al best sterk, maar de heren van Burton adviseren tot max. 450 pk te gaan op een standaard krukas. [MENTION=8436]henk[/MENTION]: ze werden niet zwart geleverd helaas. Dus ja tijd voor wat improvisatie
Het is wel een tijdje geleden van mn laatste post Als er een paar bij de XRRS club leden hier zitten komen straks wel wat bekends voor . Dit updateje is motorisch afgelopen zondag bij Mebu was er de XRRS club leden nieuwjaars vergadering. dus voor die tijd alles schoonmaken klaar voor een kleurtje en wat modificeren. De carterpan moest een gaatje krijgen voor natuurlijk de retour leiding van de turbo. dus dan maar op de zaak maar effe aan de slag en een verloop van 3/8" naar 1/2" wordt dan gebruikt. de benzinerail moest ook een nippel krijgen voor de retourleiding terug aar de tank. en is weer mooi blauw gespoten. de kop is schoongemaakt en heeft een silver kleur gekregen. De rest van de motorblok heeft een antraciete kleur Ook al is de kop niet compleet nog in elkaar gezet en ketting ook niet is het wel mooi om tijdens de meeting/vergadering te tentoonstellen.