1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fiesta MK7

Discussie in 'Mijn Ford' gestart door Godtoh, 1 nov 2010.

  1. En het probleem waarom de koplampen kapot gaan...
    Er staat 13volt op ipv 12volt. Weerstandskabel zit er al tussen (ergens bij de dynamo volgens de monteur). Het zal ook wel, gewoon rot dat het spul snel kapot gaat :(
     
  2. 13 volt is heel normaal hoor.....
    Mijn Focus geeft zelfs 14,2 volt als hij loopt.
    Maar die vrat dan ook lampen voor ontbijt voordat de xenon er in zat ;)
     
  3. Hmz ja, misschien wel normaal, maar het is teveel vind ik... En volgens mij hoort de weestandskabel in de koplamp te zitten. Weet niet of iemand dit snel in Ecat kan checken? Gaat om finis: 1 715 479
    M'n laptop is ff dood dus kan het zelf niet checken.

    Ja xenon wil ik er wel inzetten, maar dan het liefste ook nieuw afdekdoppen voor de koplampen, zodat ik er altijd weer goede doppen op kan zetten en er niet een gat overblijft.
     
  4. En.... xenon erin... Niet zichtbaar vanaf de buitenkant, ook niet als de kap open gaat. Geen enkele kabel naar buiten, alles lekker in de lamp zelf gezet.
    Bij daglicht is absoluut niet te zien dat er xenon inzit, de projector is dan mooi geel. 'S avonds valt wel op dat er xenon in zit, maar de lijn van de projectoren blijft wel scherp.

    http://www.fiestaownersclub.com/viewtopic.php?f=109&t=10028
     
  5. #65 Godtoh, 25 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2011
    Probleem dus, van elke lamp 1 donkere streep op de weg. Zeer vervelend. Iemand een idee hoe het op te lossen? Lampen zitten volgens mij op de goede manier in de wagen. De streep lijkt te komen door de draad die langs de bulb omhoog loopt.

    Help plz
     
  6. Of is er iemand bereid om even van lampen te wisselen om te kijken of het aan de lampen ligt?
    Gewoon ff 1 koplamp omwisselen, lampen aan en terug wisselen natuurlijk. Gaat om H7 35Watt lampen die er nu inzitten.
     
  7. #67 Godtoh, 26 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2011
    Nog 2 pics na het afstellen:

    Tijdens afstellen, lijn is wel goed maar de donkere vlek is zichtbaar:
    [​IMG]

    Lichtbeeld op mijn knie, vlek is heel goed zichtbaar:
    [​IMG]
     
  8. EN... JA...

    Zal niet verder gaan met de caps :P, het probleem is opgelost :D
    Ik had voor de xenon deze adapter gekocht:
    [​IMG]
    Door die adapter hoefde ik de kabels niet door de originele Ford adapter te persen. De Ford adapter is dicht en hier zit al een sleuf in gelukkig.

    Probleem was dus de draad die langs de xenonlamp omhoog loopt, deze zorgde voor de lijnen op de weg. Ik moest dus een H7 lamp in de fitting omdraaien, dat is gelukt door het nokje dat rechtsboven op de adapterring zit recht te buigen. Hierdoor kan ik de xenonlamp 360graden draaien in de behuizing. Heb em 180 graden gedraaid en het lichtbeeld is nu goed. Camera werkte ff niet mee, dus foto's komen nog :) ook van de aanpassingen en het inbouwen.

    Weekend werk :)
     
  9. Trouwens...
    Welke inductie kit zouden jullie doen...
    J1 Automotive
    [​IMG]
    Pipercross
    [​IMG]
    Steeda
    [​IMG]
     
  10. Pipercross;)
     
  11. En waarom?
    Heb extra geen K&N genoemd, wil geen volledig open filter zoals de 57i kit.
     
  12. Nog meer mensen met input...
     
  13. In de winkel waar ik werkte verkochten we best veel K&N, goede ervaringen, goede kwaliteit, maar we kregen de laatste jaren ook heel veel vraag naar Pipercross. Wat ik hoorde van klanten: goede kwaliteit, mooi geluid, meer "performance" als K&N.

    Wat wil je ermee bereiken (looks, performance of geluid?) en waarom geen open filter als 57i-kit, maar wel de J1 Automotive? Die is toch ook behoorlijk open zou ik zeggen.....
     
  14. De J1 heeft een warmtekap eromheen. De mensen die er zoeen hebben zeggen dat het filter koel blijft. Ding is ook op een dyno getest met de mountune mp140 upgrade. Met J1 filter 6pk meer tov inleg filter. Goed dat zou je ook moeten halen met pipercross dacht ik. Alleen zou ik bij die pipercross nog een samco slang halen. We zullen zien.
    Steeda had ik gemaild niets van gehoord dus helaas.
     
  15. Ik heb een cheap ••• filter gekocht. (wel in behuizing) maar probeer dat eens eerst voordat je er 300 euro aan uitgeef. Ik vind dat gewoon teveel voor de behaalde resultaten.

    Maar die Pipercross filters zijn wel uber, hoor er wel veel goede verhalen over.
     
  16. Vind die j1 eigenlijk te duur. Die pipercross gaat nog qua prijs. Komt deze maand toch nog niet. Eerst de 20k beurt maar.
     
  17. Je bent er maar druk mee, poste op al die forums ! :P
    Is een mountune systeem niks..?
     
  18. Ook aan gedacht, maar ja... garantie in Nederland... No go...
    Staat letterlijk in de boekjes dat vermogensupdates de garantie schaden. En zolang dat niet goed is gebeurt er niets met de software :P
    Hoop dat dreamscience of bluefin met iets komt waardoor je tussen stock en tune kan kiezen. Ben je van het software gedonder af :)
    Uitlaat kan je er wel bij een dealer onder laten zetten neem ik an :)
     

Deel Deze Pagina