Erg leuk spul, voor zolang het duurt ;-) Als je er ook meteen een verlaging bij doet kan je het beste ook een niergordel meebestellen... Maar serieus: het is rotzooi.
Ik ken meerdere personen (inclusief ikzelf) waarbij de rubbers compleet uit elkaar vielen na slechts een paar duizend kilometer. Het begint met de flensranden, waardoor de draagarmen uiteindelijk zelfs contact met het subframe gaan maken (APK afkeur en een bak herrie) Op de vooras is het redelijk goed te doen, maar vooral achterop is een drama. Tevens was ik het stugge weggedrag in voornamelijk de koudere maanden helemaal zat. Als er een vlieg op het wegdek gescheten heeft, dan zit je al te shaken in de auto. Ook trackdays is een aanslag.... Na slechts 1 dag kan je al aan nieuw spul toe zijn.
Ik heb enkel de powerflex op de motorsteun. Dus niet overal Is er dan ook zoveel slijtage? Wat bedoel je met 'achterop is het een drama'? De achteraf aan de achterwielen? Want daar plaats ik geen powerflex
die negatieve ervaringen waar jij het dan over hebt, gaat dat dan over "powerflexen" op meerdere plaatsen op de wagen? Ik ken er voorlopig nog niets van
Nu ga ik nog een idiote vraag stellen: De voorste draagarmen die ken ik. Zijn er dan vannachter ook "draagarmen"? de zogenaamde "driehoeken" zijn er daar toch niet? Jij had er dus ook op die "draagarmen" achteraan?
Stel dat ik niet tevreden ben van de "powerflex rubbers", hoeveel zou het dan kosten om de "ORIGINELE FORD-RUBBERS" te plaatsen?
Kleine Adder ik snap van je laatste post helemaal niks. Maar als je vraag is wat het kost om originele rubbers weer terug te plaatsen? Sowieso nwe rubbers en voor Lars (Dutchguy) tijd. Heeft ie zelf gedaan. Hij heeft ze niet terug gestuurd naar de leverancier.
Ik had het snel getypt met mijn GSM Daarmee dat het vol met typefouten was gepost ;-) Ik dien inderdaad de FORD-PRIJS te weten, indien ik terug hun ORIGINELE motorsteun-rubbers zou kopen.