1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Einde Schurer-Kamphuis

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iodokus, 28 jan 2022.

  1. Waar baseer je dat op?
     
  2. Het is nu officieel aangekondigd.

    Shcurer-Kamphuis-vs-Wensink.jpg
     
  3. toch vind ik het een rare tekst.
    ze hebben een slagvaardige organisatie nodig om alles op het hoogste niveau te laten functioneren.
    daarom gaan ze onder de vlag van Wensink verder want die hebben veel kennis, ervaring en professionaliteit om u goed van dienst te zijn...
    dan krijg ik het idee dat ze dat zelf niet hebben :shrug:
    maar alles blijft bij hetzelfde, de verkoop, service enz.

    zeg dan gewoon dat Wensink net zo goed is als SK maar dat een samenwerking onder de vlag van Wensink beter is voor het hele klantenbestand van beide dealers en dat die dan op meerdere vestigingen terecht kunnen.

    kort door de bocht, SK heeft de boel verkocht en de directie vertrekt met een goed gevulde portemonnee.
     
    Patman vindt dit leuk.
  4. Dat laatste is zeer zeker gebeurd.
    Uiteindelijk is een klant maar een klant helemaal als je een leuke oudedag voorziening kan waarborgen als je de boel voor een mooie prijs weet te verkopen.

    De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik dat ook zou doen als ik die kans zou krijgen.
     
  5. ja ik ook.
    ik krijg alleen een beetje het gevoel dat SK dit niet eerlijk verteld en waarom niet?
    niks mis mee om te zeggen dat er geen opvolging is en een net zo'n goed bedrijf heeft gevonden in Wensink die aan dezelfde eisen voldoet die SK jarenlang hoog heeft gehouden.
    en dat een overname beter is voor de klanten en medewerkers op de lange termijn .
     
  6. Die opvolging is er namalijk wel maar die zal hoogswaarschijnlijk nu ook profiteren van deze verkoop.
    Los daarvan is het haast onmogelijk om tegenwoordig als kleinere ondernemen in de auto branch te overleven zeker in deze regio, dus ik begrijp de stap wel. Dat neemt echter niet weg dat ik als klant er niet heel erg gelukkig van wordt.
     
    gerardTDCI vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina