Was ook maar ff een brainstorm Marco. Misschien ga ik wel op benzine rijden inderdaad, ik weet het nog niet. Over kleine Raff: die heeft er sinds gisteren ook een longontsteking bij, althans dat is gisteren geconstateerd. Kan er ook nog wel bij! Arm klein manneke.
Kleine vechters zijn het. Spreek uit ervaring. Hoeveel veerkracht kinderen hebben is niet normaal. Sterkte Mike!
Het mooie weer komt er aan en daar zullen de jongens wel van opknappen. hoor het wel vaker bij 2 of meerlingen. een jaar later is alles op en top super. met een beetje liefde en verzorging worden het daak van zelf 2 binken!!!! Even doorbijten en ook goed voor je zelf zorgen!!!
Ben ik niet met je eens [MENTION=2838]blue-madness[/MENTION]. Tuurlijk hoop je dat over een jaar alles op en top is maar dat is zeker lang niet altijd het geval. Daar ken ik iets teveel voorbeeld van helaas. Maar goed daar heeft Mike niets aan. Beterschap voor jullie 2en!
Raff is inmiddels aardig opgeknapt en alweer een week lekker bij ons thuis weer. Boys groeien goed, hopelijk nu ff genieten. Marco, waarom doet een ST170 het eigenlijk niet goed op gas? Forumlid YBJ heeft een 2.0 Ghia op gas, dat gaat wel goed. Wat maakt dat een ST170 het op gas niet goed zou doen volgens jou?
Nu ook een leuke aanbieding gekregen voor een Mondeo ST220 Wagon op LPG met niet al te veel gelopen.................hmmmmm.....
Ik gok n blauwe wagon. Ding staat in Duitsland. Tip: lees je ff goed in hoe de ST220 (V6) het op LPG doet. Hij rijdt er prima op, alleen zijn de kleppen en zittingen wel zacht (je hebt dan 24 kleppen, is duurder om te reviseren). De soort installatie is ook van belang. LPI zou ik niet doen, en laat je niks aanleunen over flashlube... Is duur en doet niet wat ze beloven. Stuur Lars anders maar n PB.
Ga het ook inderdaad niet doen. Maar een ST170 op LPG hoor ik aardige verhalen over, volgens jou geen goed idee? ST170 pik je in Duitsland voor een habbekrats op nu!
Belangrijk is de soort installatie die je neemt. Zeker omdat de ST170 een toerenmachine is. Wat je ook kan doen is het ding op LPG zetten, doorrijden en ondertussen een cilinderkop op reserve nemen en die alvast LPG klaar maken.
Jawel hoor, de kosten van de LPG installatie van de Panda heb ik er bijna uit. Achteraf gewoon een comfortabelere auto moeten nemen. Is een heerlijk scheurijzertje hoor, zeker in bochten rij je menig sportievere auto er gewoon uit, en tussensprintjes zijn ook best snel. Daarbij zijn de kosten per maand echt een lachertje. Alleen met mijn kilometrage wil ik toch weer wat comfortabelers. Een diesel zou ook wel weer kunnen, maar dan zit je ook weer met te verwachten kosten zoals vliegwiel, verstuivers, turbo etc. En rijden op LPG bevalt me verder goed.
Geen idee waar jij dat aan ziet, maar het lijkt me alleen maar bumperschade. Verder zit er volgens mij een fase I dashboard in en mist hij cruise control. Gezien de leeftijd, bovenstaande zaken, de schade en dat er bij invoeren nog wat BPM betaald moet worden, vind ik het nog best veel geld voor deze wagen.