Koppeling gaat zwaar. Verder veel testjes maar die zijn ook slecht voor je bak. Eentje die makkelijk is rijd in ze 4 vol in de toeren door. Als de toeren dan onevenredig omhoog schiet (gezien de snelheid) slipt de koppeling.
Wagen starten, in z'n 5e versnelling, koppeling op laten komen. Wanneer de wagen direct afslaat is de koppeling nog goed, anders niet meer
Die testen die Sandertje en kolere beschrijven zeggen niet altijd alles. In mijn geval (koppeling slipte af en toe) gaven die testen niet aan dat de koppeling zijn beste tijd had gehad. Ik merkte het vooral als ik op de snelweg in zijn 5 doortrok bij 120 a 130 km/h. Toerenteller sloeg dan even door.
Dat komt toch op hetzelfde neer als in zijn vier vol doortrekken? Nut van die testjes snap ik toch niet. Als die slecht wordt merk je het vanzelf. Of die nog 50% of 70 % is kan je niet testen.