het is een 2.0 met 136 PK.... http://imageshack.us/photo/my-images/525/img20120213wa0002.jpg de st en de R1 ging wel gelijk op met elkaar durde met de r1 geen volgas te geven in zn 1 want dan gaat die op zn achterwiel...
ben al een beetje aan het experimenteren hoe ver je kunt gaan maar het blijft link op zon r1 toch maar eens de achterbrug verlengen
Ben je nu al geslaagd dan? Mijn motor zou je ST nog verslaan. Ik heb hem heel even op zijn achterwiel gehad maar ik moet er ietsje meer moeite voor doen...
Mooi hoor, een CC. Alleen wel ouder dan je ST denk ik? Gezien het feit dat hij van vóór de facelift in 2005 is.
klopt maar bj doet er bij mij niet toe, ik zoch gewoon een auto met veel comfort voor een leuke prijs, en ik hou wel van cabrio rijden dus vandaar dat het deze is geworden. voor het sportieve rijden pak ik de motor wel. ik had wel weer een focus kunnen kopen maar ik had zoiets van, kijk ik weer tegen hetzelfde dashboard weer dezelfde type auto (is natuurlijk niets mis mee maar wou gewoon 1x wat anders) en ik heb nog nooit een peugeot gehaden ik kan altijd weer terug naar een focus als het niet bevalt
Jammer.... dan hoef ik dus niet meer rond te kijken naar een oranje ST Dacht je dinsdag nog te zien rijden in de buurt van je garage. Nu moet ik dus UITKIJKEN voor een Peugeot Veel plezier met de cabrio, nu nog het mooie weer
nou de peugeot word weer verkocht nooit geen franse auto meer voor mij pfffff drama ben nu aan het kijken voor een mazda rx8 1.3 (wanke®lmotor)uit 2004 met 231pk
Ah dat is al snel dan... Niet om je te demotiveren, maar ik denk dat hetzelfde je met de Mazda gaat overkomen. Is een aparte auto om te zien met nog zeldzamere techniek (die vrij kwetsbaar is) maar ook in vermogen tegenvalt t.o.v. de ST225 die je had. Is een Honda S2000 niet het overwegen waard, zo heb je van beide werelden wat, namelijk een cabrio met veel vermogen die buitengewoon betrouwbaar is.
ik ken de techniek wel aardig goed en heb een monteur die gespecialiseerd is in wankelmotoren en 2 kameraden met een rx7 zodra ik de auto heb ga ik eerst de olieseals laten vervangen van die 3 hoeken in de motor en de peugeot tjah het rijdt wel lekker niets mis mee maar het is geen auto voor mij en met het verbruik van die peugeot kon ik net zo goed ST blijven rijden snelheid van de rx8 boeit me niet zo veel vind de auto gewoon supervet
ja vond het wel apart het is maar 211nm maar wel met 231pk. er zitten standaard 2 schrijven in maar denk dat het er 4 gaan worden. en de techniek is idd kwetsbaar, zoals bij een kameraad van me was zn olieseal ook losgekomen. compressie was compleet weg en de schrijf moest vervangen worden + ontbrandingskamer, maja voor mij is dit een uitdaging ben trouwens benieuwd waar mn oude st nu rondrijdt
en dan nog denk ik dat bij een rx8 het vermogen anders word neergezet.... ST 320nm RX8 211nm toch doet de rx8 er 6.4 seconden over met 0 naar 100 en de st 6.9 seconden maja zal het gewicht ook wel met meespelen dus das wel apart, we zullen zien.
Koppel zegt niet zoveel over de 0 naar 100 tijd. Vermogen en gewicht wel. Maar idd honda s2000 of een supra twin turbo bijvoorbeeld?