@ Dragunov De originele klemband zit weer om de rubber slang. Vaak zijn ze meer 1 keer te gebruiken. Een tang van JP die hier niet voor bedoeld is (weet niet eens wat de eigenlijke functie van deze is ), zorgde er nu wel voor dat ik alles weer vast kreeg.
Mooie bak! Ik ga wss ook een kopen, dan een wagon uitvoering. Vandaar dat ik even je topic heb doorgelopen. Zijn er nog minpunten of andere punten waar ik op moet letten?
Ik rij nu 1 1/2 week met de 60mm versie en het bevalt mij goed Jack Bij de 60.000km beurt 4 weken geleden zijn er Ford platinum bougies voor de 2.0 16v motor erin gegaan. De eerste versie had Iridium, maar de huidige versie bevat platinum. Beide bougies komen van NGK. Finis nummer met Iridium is 1 315 691 (NGK noemt dit type ITR6F-13). Finis nummer met platinum is 1 369 704 (NGK noemt dit type TR6AP-13) en deze zit standaard in de Focus II 2.0 16v Heb zelfs NGK nog hierover gesproken.
Het verschil tussen platinum en iridium bougies weet ik niet, want de oude bougies bleken ook de platinum versie te zijn. De losse bougie prijs staat niet op de bon, omdat dit al in het 60.000km pakket zit. NGK vertelde mij dat Ford nu voor Platinum kiest vanwege de duurzaamheid. Iridium zou iets beter zijn, maar voor Ford te duur worden.
En? is je auto al ingeregeld op de nieuwe gasklep? Nog verschil? Zuiniger? betere response? tell me! i'm very nieuwsgierig namelijk
De nieuwe gasklep is zo goed als ingesteld. Gewoon veel rijden met constante snelheid en het wordt vlot zuiniger. Betere respons is zeker te merken. Voor dit geld zou ik het niet laten liggen. Kopen, want je krijgt er geen spijt van Jack
Vandaag zijn de stalen velgen met de winterbanden geplaatst. Het zijn Bridgestone Blizzak LM-32 geworden. De allernieuwste Krijg zelfs nog vanwege een actie een Bridgestone knijpkat zaklamp
Je kan weer met een gerust hart de komende winter tegemoet Staat nog geeneens slecht, zo met stalen velgen