S
sjansse
V-power racing 100 tank ik de laatste tijd! Tov gewone V-power nog directere stuwing! Heerlijk! Maar alleen in Duitsland verkrijgbaar. Ben t in NL nog niet tegengekomen! Alleen het verschil in motorgeluid al!![]()
Weegt de grotere afstand die je kan rijden nou op tegen de hogere kosten??