1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2021 FORD FOCUS RS CANCELED

Discussie in 'Off-Topic' gestart door Malinois, 7 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klopt niet echt wat daar in staat.
    Autofabrikant moet gemiddeld x aant co2 per km leveren.
    Dus als de rs 400pk heeft uit benzine motor geen probleem.
    Alleen dan moet er wel een electrice variant tegen over staan. Die de co2 weer opheft.
    Anders kost elke auto 6000euro meer als boete.

    Alleen dit gaat nog wel eens averechts werken.
    Zolang een electrische auto duurder is in aanschaf en nauwlijks efficienter is met bijtanke, zal het voor de consument niet interressant zijn.

    Als elke auto hybride zou zijn, dan nog zouden volgens mij de co2 per km te hoog liggen. Staat me iets van bij.
     
  2. Zoveel elektrische auto's heeft Ford nog niet dus ik begrijp wel dat ze even geen prioriteit bij een RS leggen.
    Als ze het aantal volledig elektrische auto's flink uitbreiden zodat er naast de Mach-e ook een elektrische auto van het formaat Fiesta komt dan komt er wel weer ruimte voor iets leuks als een RS.
     
  3. Daar ben ik het mee eens, is alleen de tekst dat niet klopt.
    De rs moet geen hybride worden voor de co2. Alleen de rest moet co2 neutraal zijn.
     
  4. #6 trucker0werner, 10 apr 2020
    Laatst bewerkt: 10 apr 2020
    was al bekend

    blijf het gek vinden.
    zover ik de regels heb gelezen moet je over het gehele verkochte wagenpark 60gram/km co2 uitstoot hebben.
    verkoop je 3 electrische auto kun je dus 1 auto hebben met 240gram/km co2. maakt het gemiddeld nog 60gram/km.
    wanneer je niet aan deze grens zit dan is de auto direct 6000euro duurder.

    of de regel van NL is en dat regel van europa weer anders ligt geen idee.

    hoe dan ook dit gaat in toekomst veel problemen leveren op alle vlakke.
    electrisch netwerk heeft nu al problemen met de electrische auto's die er rijden.
    daarnaast moet je serieus goeie electrsiche auto hebben
    want als iemand kan kiezen tussen electrische auto van ford of een 3cil 1.5ecoboost dan kiezen ze het laatste.

    kennis heeft na 5jaar electrisch rijden zijn laadpaal verkocht.
    tesla heeft hij gehad 5jaar en toen jaquar gepakt, echter naast de problemen met het rijden. vloekte hij ook over het laden. auto was voor dagelijks leven niet te gebruiken zoals de tesla in al die 5 jaar wel was.
    nu haal ik 1 merk naar voren, maar dit houdt in voor alle merken.
    als er geen andere merk snelladen bied op hun auto. dat met 250kw accu opgeladen kan worden. dan is het geen echte auto voor lange tijd. ja woon-werk kan net
    maar zakelijke auto wordt al lastig ivm je niet bij elke klant kan verwachten dat je hem daar aan de muur kan houden
     
  5. Ik sluit voor nu dit topic.
    We dwalen af van het eigenlijke onderwerp en dat is niet de bedoeling.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina