Ik heb ook erg zitten twijfelen. Toch maar voor "veilig" grijs gegaan. als ze niet bevallen moeten ze nog wel verkoopbaar zijn.
En nou ben ik het zat !!! Heb nu enkele weken iedere keer het motorstoringslampje branden. storing op het roetfilter en dan weer de drukverschilsensor de sensor weer vervangen maar de storing komt na een paar dagen weer terug. Ik heb nu een afspraak staan voor vrijdag 1 uur om het uit teschrijven. roetfilter heb ik gisteravond al leeg gemaakt geen vuiltje te zien in het filter , dat vind ik wel vreemd. ik moet voor 16 mei apk en dan mag het motorstoringslampje niet branden.. Word vervolgd.....
Heb je de sensor alleen vervangen of inclusief een aanpaste, kortere leiding? Bij de Kuga komt het namelijk voor dat er condens in de leiding komt waardoor de meting niet meer klopt.
ik had verwacht dat ie pikzwart zou zijn . Een enkel zwart stipjes kwam ik tegen. Waarom krijg ik dit soort info nou niet van mijn dealer ? heb hem nog gevraagd of er nog een TSB was maar dat kon hij zo niet vinden wat had z'on leiding gekost Anton ? Ik kan toch al niet meer terug maar puur ter info.
Klopt Koos , er gaat zo af en toe wel wat stuk helaas gelukkig kan ik zelf veel, als je het allemaal moet laten doen denk ik niet dat je daar erg vrolijk van word