1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutchguy's Focus

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door dutchguy, 22 jan 2008.

  1. dit is wel een hele stoere Lars.
     
  2. Ik ga hem inderdaad nog aanpassen zodat hij op CV werkt.
    Hoe dat precies gaat gebeuren, moet ik nog wat nachtjes over slapen, maar ik denk dat ik hem aan de doublelock knoop.
    Zodra de auto op doublelock gaat, klappen de spiegels in. Als ik dan nog een keer doublelock activeer, dan klappen ze weer open.

    Als ik dan de auto open doe met de AB, dan klappen ze dus niet open.
    Dat is handig, als de focus in een krap plekje staat, dan klappen ze niet per ongeluk ergens tegenaan.

    Maar dat is zoals gezegd, nog iets om over na te denken.
     
  3. Erg gaaf!:thumbs:
     
  4. Hele gave update! Ook handig dat je hem op de CV aansluit :thumbs:
     
  5. mooie optie!!!
     
  6. Nope dat is het niet. Hoef ik niet. En bij Lars werkt het al. Hahaha.

    @Lars goed bezig. Eindelijk klaar. Duurt ff maar dan heb je wat.:thumbs:
    By the weg; die andere update voor mij, wat is de status daarvan?;)
     
  7. haha, nou dan heb ik geen idee :thumbs:
    ben wel erugh benieuwd ;)
     
  8. Sjiek! Echt een mooie modificatie. Super dat je dat zo hebt uitgedacht.
     
  9. sluiten ze op massa of plus?

    maakt op zich niets uit als je orginele alarm een uitgang heeft voor comfort module. Simpel gezegd een draad waar of massa of plus op komt te staan bij ingeschakeld alarm.

    Dan kun je een comfort module aansturen die bedoeld is voor bijvoorbeeld een elektrisch dak. Dan kun je ze laten sluiten bij alarm aan. Bij sommige module's kun je ze ook een puls laten geven bij openen.
     
  10. Het relais schakelt op een 12 volt puls.
    De uitgang van het alarm is ook 12v, maar dan wel permanent zolang het alarm aan staat. Dat gaan we dus niet doen.

    Er zijn niet zo heel veel opties, om het netjes aan te sluiten.
    Probleem is ook nog eens een keer: stel dat ik hem met de hand inklap, en de auto langs een pilaar of ander obstakel rijdt. En daarna uitstap en de auto op slot zet. Dan moeten natuurlijk niet de spiegels weer open klappen.

    De status van de spiegels is niet uit te lezen.
    Daarom is een koppeling aan de CV module, eentje om over na te denken ;)

    @Marco:
    Ik zal hem nu snel even voor je fixen. Heb nu mijn todoo lijstje weer vrij leeg ;)
     
  11. @ lars, die terugkoppeling, kan je verkrijgen met een puls relais hea;)
     
  12. ja, dat snap ik. Maar met het idee wat ik in gedachten heb, is zoiets niet nodig.
    Alhoewel we gek zijn op electronica, houdt ik het liever zo simpel en kaal mogelijk in een auto.
     
  13. Mooie Update Lars, echt zeer exclusief :cool:

    Hoe gaat het met je volgende project ? al vorderingen ? :mrgreen:



    [​IMG]
     
  14. Respect!!! onwijs gaaf! One of a kind update!
     
  15. Mooie updat zo met deze spiegel :) en succes met het vervolg.
     
  16. nu nog achterwiel aandrijving:mrgreen: of 4x4 :mrgreen:
     
  17. Wat betreft aandrijving: Ik heb wel een ander nieuw speeltje gekocht :thumbs:

    [​IMG]

    Dit is een zeer unieke module. Hij is alleen geleverd op een 1.4 benzine en op de diesels. Maar je raadt het al:
    bijna niemand heeft dit besteld ;)
    Ben er dus wel wijs mee.

    Heb inmiddels ook bericht dat de 2e klapspiegel voor me klaar ligt. :rock:
     
  18. Mag ik vragen waarvoor het is?
    Neem toch aan dat de 1.6-1.8-2.0-ST-RS ook ABS hebben?
     
  19. #719 TomSchill, 16 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2010
    zal waarschijnlijk niet allleen abs zijn. ik doe dan wel een opleiding tot bedrijfwagetechnicus, al weet ik niet wat dat BTCS voor staat.
    wat doet dat ding anders dan een normale abs dan? omdat hij niet vaak word toegepast?
     
  20. ik denk dat het traction control is :dance:

    :thumbs: mooie update
     

Deel Deze Pagina