Wauw wat een vooruitgang weer koos. Ik zie je iedere x typen dat ze vooruitgang er niet inzit met die kleine details maar ik vind juist het tegendeel. Het zijn de kleine dingen die het hem doen, ik weet hoeveel tijd daarin gaat zitten. Je bent ecbt goed bezig. Respect kerel.
Dank!! Nou ja, jullie hebben wel gelijk dat er wel vooruitgang is, maar het duurt me gewoon te lang hahaha. Dat is het dan. Net wat je zegt, Herman, die kleine dingetjes kosten zo veel tijd. Maar ik ben wel blij dat nu de tanks hangen en alle slangen nieuw zijn. Kan niet wachten om te tanken!
En dan zegt ie dat ie niet zoveel gedaan heeft. Respect voor hoe het er allemaal uit ziet! Ga zo door Koos en het word echt tijd dat ik een keer kom kijken. Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Jezus Koos, dit is gewoon pure p*rno voor een autoliefhebber! Wat maak jij die auto toch weer ontzettend mooi, ook de dingen die je niet zal zien als hij klaar is Echt diep respect voor jouw geduld!
Respect! Vind het echt super om te zien en te lezen hoe alles stukje bij beetje weer wordt opgebouwd Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
Mooi hoor echt een leuk project Puntje laat je hem wel goed taxeren want als er wat gebeurt ben je er doodziek van al je de waarde krijgt aan de hand van de leeftijd
Man man man wat een mooi werk weer. Voor de niet veel tijd verzet je toch verschrikkelijk veel werk. Het is straks doodzonde om de weg op te gaan , gloednieuw staat.
Koos, schiet eens op! In dit tempo heb je hem straks in jouw ogen klaar, en is hetgene wat je als eerste af is alweer 35 jaar oud wahahaha. Geintje natuurlijk. Neem je tijd. Voorkomt dat dit topic snel ophoudt te bestaan, dat willen we niet.
Wil niet te technisch doen maar wat je hier zit is een drukbegrenzer. dat houdt in dat boven 60bar bijvoorbeeld er geen druk meer naar de achterwielen gaat dus als je harder trapt nog steeds 60bar naar achteren gaat en druk alleen voor hoger wordt. het potje van ate ziet er voor mij best gek uit. nooit zoiets gezien. hierna kwamen de lastafhankelijke remkracht begrenzer. met behulp van stangetje naar de achteras werd dan de druk begrenst. zakt hij door de veren ging er dus meer druk naar de achterwielen dan wanneer de achteras uit geveerd was. tegenwoordig wordt alles door de abs gedaan. ziet hij dat een wiel tegen de 10%slip aan komt dan begrenst hij de druk, erover dan wordt druk verlaagt. hoe dan ook een mooie porjectje. je kan het beter van het begin tot eind alles goed doen. dan dat je alles weer uit elkaar gaat halen om weer netjes te schilderen of wat dan ook. moeilijkste is alleen nu geen krassen te maken
Remdrukbegrenzer of -verdeler, ik bedoelde precies wat jij omschrijft. Dank voor de toelichting in ieder geval