bij wim krijg je een handleiding en ontvet doekje meegeleverd als je daar aan houd kan het niet fout gaan.
Ja, dat is een combifitting: H8/H9/H11. EDIT: ik heb zoiets (andere fitting natuurlijk): Geven megaveel licht.
vandaag 1.25cm spacer op de voorste wielen gezet, denk dat ze straks met de zomervelgen beter tot zn recht komen, maar kon niet wachten, had deze spacer op de achteras maar heb daar nu 1,5cm zitten.
nu wou ik nog donkere folie op de mistlampen doen eigenlijk, maar hoe krijg je die kapjes van de mistlampen los?
ja ook heel erg dik , maar voor belgische keuring mag dat niet, en dacht bij een mislicht trek ik de folie er gewoon vanaf voor de keuring
Moeilijke manier is hele bumper los. Makkelijker is met zo'n plastic tooltje Los maken. Beginnen aan de bovenzijde aan de kant van de grill
vanmorgen starte ik de auto en t viel me gelijk op dat de auto wat ruwer liep. dacht ja hij zal wel koud zijn dus stukje gereden, bij stoplicht ging de auto automatisch uit door startstop systeem, maar toen hij weer aansloeg voelde ik een tik/slag. je merkt ook met als je stil staat en voet op de rem, dan voel je t tikken in de rem. was zelf aant denken dat een motorsteun wat slecht aant worden is ofzo. iemand andere ideeën?
moet je ook niet losmaken [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk