Lijk me ook niet, eerder afstellen. Maar zoals ik al schreef, volgens mij heb ik dit ergens gelezen in dit topic.
De 10de heb ik de afspraak, zal dan even vragen hoe en wat en dan koppel ik het wel even terug. Als je zo lang kan wachten, wellicht heeft een ander forum lid dit al eens laten fixen bij de garage.
Heeft iemand dit al voorgehad? Heb dit nu al een tijdje. Op het navigatiescherm geeft hij de juiste meters maar op het instrumentenpaneel klopt het niet. Ligt waarschijnlijk aan een waarde of instelling maar weet niet waar ik deze moet zoeken.
Dat heb ik gezien ja. Deze staat op intel. Dus even op Motorola zetten morgen dan. Heeft dit nog invloed op iets anders van de navigatie?
Nu een aantal keer gehad dat de auto bij circa 2000 toeren na het indrukken van het gaspedaal niet wil reageren. Dit op de snelweg. Na zo'n 5 a 6 seconden een kleine klap, lijkt 2 versnelling terug te schakelen want hoog in de toeren en dan ineens response. De 150pk automaat. Herkend iemand dit?
En? Kan je in misschien vertellen wat ze eraan gedaan hebben? Teflon spray erin spuiten of iets dergelijks? Bij mij blijven ze nu ook af en toe hangen. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Ging allemaal wat moeilijk bij de dealer. Had best wat puntjes. Waaronder ook het panorama dak. Bekend verhaal, ging allemaal moelijk, ja dingen kraken nu eenmaal. Wat is het geluid, kraakt het, knispert het? [emoji85][emoji15]. Bij het ophalen had ik iemand anders, gewoon vilt op diverse plekjes gedaan. Standaard actie "Ford normen". Heel ander verhaal. De deurbeschermers zaten de afgelopen dagen bij helemaal vast aan de binnenkant van de deur, deden niks. Volgens de "eerste", man werken de beschermers in koude niet goed. We zijn de koude van Oostenrijk niet gewend [emoji51]. Anders april nog eens terug komen...... Bij het ophalen weer een ander verhaal. Er is water werkende vaseline spray tussen gespoten. Ze zitten nu niet meer vast en gaat iets beter. Zal van de week nog eens kijken, benieuwd na de vorst. Grt. Rob. Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Mooi verhaal Rob, dat is nou ook één van de redenen dat ik vaak zelf de dingen oplos zoals je panorama dak. Heb nergens meer last van en weet in ieder geval zeker dat het goed gebeurt is en ik niet weer een keer terug moet omdat het nog steeds niet is opgelost of naar verloop van tijd weer terug komt. De doorprotectors zal ik eens teflon spray inspuiten. Ik vermoed dat dat voldoende is om het weer goed te laten functioneren. Gr, Bernd Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Was trouwens wel komisch, bij het ophalen van de auto hadden ze een soort van werk map van mijn auto achter de balie liggen. Daar zaten de vragen, aandachtspunten van mij in maar zag een soort van handleiding over vilt/ panoramadak. Zat even te twijfelen of dat jouw handleiding was die je gemaakt heb [emoji23][emoji16]. Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Hahaha dat zou wel een mooi verhaal zijn! Maar ik vermoed dat het gewoon de TSB was die in hun systeem zit.[emoji3] Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
hallo, ik heb een mk4 1.0 125 pk hebben jullie dat ook als jullie wagen in neutral,met de adrem op draait als je gaz geeft dat de toerental stopt op 4000 toeren je kunt niet verder gaan dan 4000 toeren ?
Gaat hij tijdens het rijden wel verder dan 4000tpm? Zo ja dan zal het een beperking zijn in neutraal.