In dit forum lees ik dat het VIN nummer wordt aangemaakt 2 weken voor productie. Hier zeggen ze dat de fabriek in juli stil ligt. Weet iemand welke informatie juist is? https://www.motor-talk.de/forum/delivery-date-t6648918.html
Ik had dus ook aangegeven dat ik meerdere bronnen had die zeiden dat de vakantie in juli was toen mij werd verteld dat de fabriek de hele maand augustus geen productie draait. Toen werd mij verteld: het kan zijn dat de fabriek wel weer open is in augustus, maar de productie ligt stil de hele maand.. Zolang je geen definitieve productiedatum hebt, heb je eigenlijk niks. De verwachte levertijd wordt dan om de haverklap gewijzigd.
Ik had een gevraagd aan een chiptuner wat de mogelijkheden waren. Kreeg dit terug. van 125 naar 145 pk 240nm koppel.
Ik ben benieuwd... Ik heb een testrit gedaan in een 125pk, maar heb een 182pk besteld....zou alleen maar mee moeten vallen
dacht dat de nieuwe versnellingsbakken in de MK4 max. 215 NM aan konden dus chippen is helemaal niet nodig joh dat ligt er maar net aan wat je gewend bent
hahaha ik rijd nu een Renault Clio Estate 2018 geen idee wat de inhoud is ervan maar rijd nu al te hard dus dat word leuk straks.
Ook nog.. we gaan wel op elkaar lijken nu he... hahahaha drink je ook Heineken? Zoja laat die meeting maar komen hahaha
Oooo poeh! Ik woensdag, begint nu wel spannend te worden.. ik ben benieuwd naar de kofferbak mat *wink wink*
Lijkt me vreemd, de productie 2 maand stil leggen? Mijn dealer gaf aan dat door populariteit er vertragingen waren. Aangezien we de vinger er niet achter krijgen zal het niets anders worden dan "geduldig" afwachten. We willen allemaal zo snel mogelijk de focus dat is logisch. Zou fijn zijn als het productieproces helder was en inzichtelijk.
ja, eens. Toen ik de dealer belde afgelopen weer zei hij toch echt dat de productie pas in september start. Ons geduld wordt zeker getest haha.
Inderdaad een wat onlogische combinatie maar wel te verklaren :-) Ik heb inderdaad de ruimte niet nodig en heb dus inderdaad naar de hatch gekeken ipv de wagon. De Focus hatch is een enorm mooie auto, de Mercedes A klasse hatch naar mijn idee oerlelijk (de sedan dan juist weer super elegant). De Focus hatch heeft echter achter het achterportier geen ruit meer wat voor mij een enorme dode hoek creeert rechts achter de auto. De Focus wagon heeft dat niet en ziet er naar mijn idee ook erg goed uit, zeker met de grote achter vleugel (zag ik in de showroom). Vandaar de keuze :-)