Lijkt er wel op, maar waar is de andere in/uitgang dan? Zou dan het derde gat aan de 'motorkant' kunnen zijn, maar dat lijkt me niet echt een water kanaal. Dat blindplaatje dekt ook dat 3e gat af. Is het geen vacuum aansluting of een andere soort van ontluchting?
inderdaad heb alleen deze keer gezien de foto dit ivm mijn zwager een mondeo heeft met storing egr echter hij rijdt nog steeds perfect enige is dat onder 1200 soms vermogen dip heeft maar ivm daarboven altijd gereden wordt vindt hij het zo goed kvs is inderdaad uitgesloten dat het erop zit maar wat wel is de vraag
en vanmorgen is de bij de dealer gebracht . ik ben vrijdags altijd om 15.00 uur vrij dus gauw naar Rijssen gereden en daar stond ie wel ZONDER schade en vermissingen van wat dan ook in overleg met Frank (receptionist) de auto binnen gezet en (zelf) gekeken naar het knipperlicht verhaal. dit probleem was met een half uurtje gevonden en opgelost de trekhaakmodull miste de geschakelde + op verzoek van mij is de nog aan de computer gehangen en uitgelezen en hier kwam geen enkele melding uit de dus meegenomen naar huis en rijd perfect en nu komt dus de grote MAAR : vanavond is dus mijn vrouw naar Wierden geweest en je raad het al ! op de terug weg naar huis vlak voor dat ze thuis was viel dus de motor weer uit nou "uit" niet maar je kunt geen gas meer geven. ga hem dus nu weer ff uitlezen met de ELM. ***terde*** Fransen (Sorry)
Kan het zijn dat je gaspedaal problemen geeft? Klinkt een beetje hetzelfde als mijn klacht een tijdje terug.
hij is uitgelezen en code p0408 (EGR) klep komt er weer uit dus ik denk niet dat het aan het gaspedaal ligt.
En die fransosowitzen hebben wel echt wat vervangen? je hebt uiteraard garantie op de werkzaamheden en onderdelen, maar dat claimen in Nederland is weer een ander verhaal. Balen zeg...
Volgens mij heb ik nu zelf het probleem opgelost Na dat ik alles op een rijtje gezet heb wat er allemaal is gebeurt in Frankrijk ben ik gaan zoeken naar de oorzaak. de storing begon met het uitvallen van de knipperlichten maar vlak daarvoor melde Rene (schoonzoon) dat de stekker van de koelkast op de vouwwagen zo warm was met die melding heb ik niks gedaan maar wat nu achteraf blijkt is dit de oorzaak van alle ellende. doordat de koelkast (te) veel stroom trok is dus de zekering gesprongen deze voeding is ook de voeding voor de trekhaak modull en is achter de zekeringkast afgetakt van een geschakelde + ik heb de knipperlichten weer werkend gekregen door er weer een (andere) plus op te zetten. nu blijkt de geschakelde + ook de voeding voor EGR te zijn. (weet ik niet zeker) wat volgens mij de Franse monteur had moeten kunnen zien door de stekker van de EGR te controleren zei hebben de klep vervangen en alles gereset en dus niet verder gekeken en volgens mij ook geen proefrit gemaakt ik heb dus nu de zekering vervangen en een proefrit van bijna 100 km gemaakt en het "probleem" is niet weer opgetreden
Zow dat is goed nieuws Gert-Jan helemaal als het nu ook echt weg blijft, dan komt er weer vertrouwen in de focus
Zo ,das weer netjes opgelost,door logica Konden die fransen maar zo denken,had je de ellende niet gehad
moet jij die factuur wel betalen dan? Reparatie is toch niet goed uitgevoerd, dan heb je toch garantie op je reparatie?
Mooi dat het weer werkt! Ik had al zo'n vermoeden dat er een verband was tussen de storingen. Alleen ik zat aan de can bus zelf te denken. Een zekering is natuurlijk nog eenvoudiger Wel ruk van de 'reparatie' kosten
als mijn frans goed was dan had ik ze zeker opgebeld wat voor dwazen daar zijn eerst moeilijk doen om te repareren dan moeilijk doen met repareren dan klaar moeiljik doen om factuur oh wacht laatste moet ben ik bang nog komen excuus van hun zekering hebben we ook vervangen--> is hierna kapot gegaan niet ons probleem of zeggen in het frans zo snel iets dat je geen touw aan vast kan knopen