Haha, die rook was idd ff en dingetje, je gaat op dat moment toch ff twijfelen of je alle slangen weer goed vast hebt gezet , dus snel de motor uit en alles checken........conclusie, alles droog en geen lekkages Motor eruit of kop eraf was in dit geval de enigste goede mogelijkheid om er goed bij te kunnen. Het is idd een vreemd en treurig gezicht als die naast de auto staat om zoiets, gelukkig heb ik de beschikking over de middelen om dit aan te pakken en te realiseren, snap goed dat het niet voor iedereen weg gelegd is, dit doe je niet ''ff'' op de oprit. Iedereen weer bedankt voor de complimenten
Deed ik vroeger wel hoor toen ik nog bij mn ouders woonden. Die hadden niet eens een oprit. Heb daar heel wat escortjes uit elkaar getrokken en weer op gebouwd op het voetpad en grasveldje
Heeft niks met baas boven baas te maken. Als ik de faciliteiten toen ter beschikking had die simon heeft had ik daar ook dankbaar gebruik van gemaakt. Gelukking heb ik nu 2 eigen garages dus kan ook alles gewoon binnen met genoeg ruimte om me heen doen.
deze stond er niet voor niets Herman ze zeggen toch dat de wijzen uit het oosten komen, en als ik dan zie wat jullie allemaal kunnen en doen met die auto's dan maak ik daar een welgemeende voor.
Vandaag heb ik de RS uit laten lijnen en de airco blaast ook weer lekker frisse lucht, dat is wel weer een verademing met dit weer Uitlijnen was eigenlijk niet nodig, ik had het subframe perfect terug geplaatst , er was alleen een kleine afwijking in het linker achterwiel, die heeft er waarschijnlijk al in gezeten vanaf het begin. De kleine afwijking in de achteras De situatie aan de voorkant En na correctie aan de achterkant Maar goed liever safe than sorry in dit geval. Wat me verder nog opgevallen is dat de auto stiller is geworden, het ''woeste'' motor geluid tijdens optrekken is weg, achteraf allemaal logisch natuurlijk als het uitlaat gedeelte lekt. Nu weer lekker genieten van de auto, ben er weer helemaal blij mee
+0,1 en +0,2 lees ik. Stelwaarde is -0,3 staat er. Alhoewel het verschil heel erg klein is kan dit de rechtuit stabiliteit wel negatief beïnvloeden (theoretisch). De praktijk is soms net iets anders... Dus als hij goed rijdt: niets meer aan doen!
Aan de voorzijde is niks gedaan, dit zijn de waardes zoals gemeten, ze vallen iig binnen de norm, auto rijdt goed rechtdoor op deze banden, misschien dat het met nieuwe banden wel merkbaarder is
Ha, ja ik hoorde al hoe dat zat van de baas daar, ik was er al bekend voordat ik er ooit was geweest Bedankt mannen
Diepe buiging. Doe het je niet na, los van gebrek aan kennis, gebrek aan lef haha. Al vaker gezegd maar wat een werk.voor 2 moeren Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
[MENTION=3602]Sbro.nl[/MENTION] Wow. op de Ford Fan Day vertelde je van de afgebroken tapeinden. Wat een klus zeg. Het is wel mooi dat je meteen alles hebt aangepakt nu de motor er toch uit was. Zoals alle tapeinden v.v. distributie en waterpomp. ect ect. knap staaltje werk van jullie Ook mooi vertelt met foto s ect. hoewel ik geloof dat je dit liever niet had gehad. Maar je RS staat er super bij en klinkt ook super vet ( ik reed met open raam achter je aan, na Soesterberg met een emmertje onder me kin) Groeten Eric
Suc6 met lezen [MENTION=32071]Fiesta[/MENTION].............daar ben je wel ff zoet mee Helaas werken niet alle foto's meer, dat komt door image shack Afgelopen weekend was het dus Ford Fan Day, het was een zeer gezellige dag en vele bekenden weer gesproken. Het weer was wat wisselvallig maar dat mocht de pret niet drukken. Ook was er een soort contest waar bij het aanwezige publiek de mooiste auto mocht kiezen, ik weet niet hoe, maar ik had de 3de prijs Een spuitbus Ultimate Quik Wax van Meguiars mocht ik daarvoor in ontvangst nemen Niet helemaal mijn ding, zo op een podium voor een publiek Ook nog een paar plaatjes van de RS gemaakt natuurlijk Helaas ging er die middag ook iets mis Er was een jongen (15) die graag een keertje een stukje met me mee wilde rijden om eens te ervaren wat ik ervaar in de RS Na een stukje rijden en die jongen geheel sprakeloos op de bijrijders stoel hoorde ik tijdens het optrekken een grote woesssssshhhhh, ai dat klinkt niet goed Vermogen was weg en met horten en stoten kon ik net een wat rustigere weg inslaan om maar eens te checken wat het was, mijn vermoeden was een kapotte of los geraakte slang van de turbo. Nadat de motorkap open was werd het ook gelijk duidelijk, de soundcomposer lag eraf, althans de slang, blijkbaar heb ik de slangklem niet goed vast gezet of eigenlijk achteraf, te vast gezet. De plastic buis was helemaal vervormd en niet mooi rond meer. Ding ff tijdelijk zonder slangklem terug gezet zodat ik rustig weer naar het terrein kon hobbelen, helaas ging die er later nogmaals af .........en dan slaat die ook zo af door de valse lucht die dan trekt. Met een geleende schroevendraaier van Wesley of Brain, ik weet niet meer welke van de 2 heb ik de boel weer op zijn plaats gezet Vandaag aan het einde van mijn werkdag gelijk maar ff definitief opgelost door er een aluminium bus in te plaatsen zodat het niet meer kan vervormen en de slang nu wel goed blijft zitten. Voor zover weer het laatste nieuws
Heb je die jongen nog een keer uitgenodigd voor een rit zonder ellende? Zo blijft ie een vertekend beeld houden. . Wel handig zo'n werkgever!