Scheid namen met een komma.
deze is ook opgelost nam valse lucht bij de common rail pomp grote schroef was beetje diesel aant lekken beetje bijgedraaid en kwam goed !!
heb de focus startend gekregen, mocht de krukas sensor van mijn collega lenen en wou meteen starten ,, al de foutmeldingen zijn ook weg ,...
heb het gedaan via de turbo buis ,, deze wilt precies starten maar wanneer de remmenreiniger vermindert dan stopt de wagen opnieuw en telkens...
er zit inderdaad een gesloten zwarte doos maar heb totaal geen idee wat het is of wat voor het dient is dit dan de ecu van de motor of van de...
maar als de nokkenas sensor stuk zou zijn die zou dan toch moeten doorgeven dat ie stuk is of niet ?? ,, accu is plat gegaan maar ik heb een...
dus de injectoren zijn dan goed enkel ergens een sensor stuk ?? en hoe heb jij dit gerekend naar bar ??
contact aan : brandstofdruk 800a1000,1200kpa en 0,01v heb ik via Delphi staan gewenste brandstofhoeveelheid 35mg/slag stationair draaien...
dutchguys als de ketting van zen plaats had gespeeld dan zou toch de kleppen enzo kapot moeten zijn of niet ?? de riem heeft papa nog 10min...
is het niet gezonder om de EGR klep dicht te zetten kun je zelf zo een plaatje maken heb dit toen bij mijn mk1 facelift 2002 1.8tdci gedaan maar...
Olie is prima zit op max die had ik begin september ververst 5W30 met oliefilter ongeveer 6l ma ook al zit de olie onder minimum die zou dan toch...
een klein vraagje hoe kan ik dan de lagedruk ontluchten op een beste manier (focus mk1 facelift TDCI 1.8 115pk)
daar heb je groot gelijk in 800 tot 1500 bar ik ben blij dat ik niks aan de hand heb ! de motor draait perfect rond zit niet vast papa heeft...
dank u DRAGUNOV heb nog iets bijgeleerd ! met opvoerpomp bedoel je die in de tank van achter in zit he klopt het ?? ze hebben groot gelijk...
Beste dutchguy qua nameten elektronica ben ik niet zo super goed moet nog veel bijleren en wil dat ook graag bij leren dankzij jullie ,, ik heb...
heb jij een andere idee hoe het kan wil je dat voor mij kort uitleggen aub dank u
drukregelaar is vervangen ligt achter de common railpomp ,, druksensor op de rail is ook vervangen alle 2x nieuw gekocht origineel Delphi bij ford...
zal dit morgen zeker nakijken !! probleem is bij mij de motor loopt niet :D ik ga terug morgen is opnieuw goed ontluchten ,, laatste...
heb dit ook gezien maar probleem is mijn engels is zeer slecht pff :(
heb ze net opnieuw uitgeleest en krijg deze foutmelding ook terug P007F onbekend fout iemand idee wat dit zou kunnen zijn ??
ja deze zit vol heb zelfs injector reiniging ingekapt denk er zit 400A500ml er in ook nieuwe brandstof filter gekocht heb ook alle leidingen...