Scheid namen met een komma.
Ik kan mij voorstellen dat een grotere carterbak wel het mogelijke smerings probleem van de turbo op kan lossen. Om smerings problemen van de...
Netjes hoor. Ik denk dat dit helemaal goed gaat komen!
Veel plezier met je Golf! Ik denk dat je het interieur wel gaat waarderen, ik vind dat de Golf 4 voor die tijd het mooiste en beste interieur had...
Ik ben normaal gesproken ben ik niet kapot van bodykits, maar in dit geval oogt de auto een stuk beter met deze bodykit.
Ik heb met mijn 1.6tdci altijd goed doorgereden, maar wel altijd netjes warm gereden. Verder heb ik gewoon de normale onderhouds intervallen...
Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad met mijn Ford Focus 1.6TDCI 109pk. Deze had het euvel uit te vallan als ik een helling op reed, bv een...
LOL :mrgreen: Wel knap.
De Dukes of hazzard manier een optie? :D ;)
JP, mooi werk allemaal maar krijg je straks niet te veel speling/slijtage op de deur scharnieren met al dat bitumen?
Die Cougar van jou is straks net zo stil van binnen als een Lexus LS ;-) Ziet er allemaal goed uit je pakt het echt netjes aan.
Kan je geen originele st200 ecu software regelen via de Ford dealer?
Nogmaals petje af en mooi voor JP dat jij dit op deze manier kunt herstellen.
Vraagje.. is de kooi constructie na herstel weer net zo sterk als in originele staat? Petje af, wat een werk zeg.
Hoeveel kilometer staat er op de teller? Maak je veel korte of lange ritten?
Je hebt een Opel... nou en? Ik geef je groot gelijk, er is namelijk veel meer moois te koop als alleen Ford. Succes met de Opel! /stook modus...
Wellicht ook een leuk idee gezien de auto nu helemaal kaal is om het e.e.a. te bekleden met loodbitumen. Dit kan de rijgeluiden aanzienlijk dempen.
De garage is vast heel blij met jou ;) maar 5000km is echt onzin hoor, want olie gaat veel langer mee. Wat wel belangrijk is om tijdig de...
Garrett is de standaard turbo van de 109 pk 1.6 tdci, althans dat was bij mijn model het geval. Zo ver ik weet zijn er maar een paar grote...
Dit soort geintjes heb ik ook gehad met mijn focus 1.6tdci van 2,5 jaar oud. - Storende DPF sensor - Haperen van het gaspedaal - Langzaam...
Ik wil geen reclame maken voor VW.... maar de DSG bakken schakelen ook sneller en soepeler als de powershift van Ford :)