Gelukkig hadden ze geen schade, maar heb wel meteen een klacht ingediend, wat in eerste instantie ook niet werkte. Waarschijnlijk was mijn tekst te lang voor het veld maar ipv dat ze dat melden in het formulier staat er: “Melding: fout” Lekker duidelijk!
Fastfood zuilen die maar 1 coupon accepteren per bestelling en overal nog steeds plastic toeslag rekenen.
Blijven innovatief met hun nieuwe scams elke keer. Volgende keer zitplek toeslag "ivm het milieu" of biologisch afbreekbare kartonnen dienbladen.
Wat dacht je van een flubber kartonen rietje.. maar wel plastic dekseltje Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk
er is in Zoetermeer een brasserie die dat werkelijk doet doe je je bestelling en dan vragen ze of je het wilt meenemen of gelijk opeten. dan betaalde je 2 euro per broodje meer als je daar ging zitten zei mijn schoonzus
LoL... we hadden in Parijs snel door, goedkoopste dronken worden.. staan aan de bar Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk
Staan kost ook geld binnenkort, Europese wetgeving ingaande 2030. Staan zorgt namelijk voor teveel CO2 uitstoot -althans volgens de hoge piet die met zijn EU ECO sidehustle bijverdient-.
Dan zit er dus niets anders op dan met een grote groep vrienden zelf bier te gaan brouwen, en dat gezellig thuis op te drinken, dus ik voel ineens een mooie handel op komen: Tuinhuisjes als brouwerij en kroeg
of het brouwerijen waren weet ik niet maar in mijn taxi tijd heel wat "tuinhuis kroegjes" afgereden op zaterdagavond om jongelui te brengen en te halen
Een kleine ergernis die intussen wat groter is geworden: Bij Winparts een Ford logo voor de Ka besteld op 5 januari samen met nog wat andere spullen, 1 artikel zat een week levertijd op, dus dan weet je al dat alles pas verstuurd word als dat ene artikel binnen is, uiteindelijk 17 januari de boel binnen, helaas het logo dus beschadigd. Direct een mail incl. foto's verstuurd maar tot net nog geen reactie gehad, dan ga je dus een negatieve reactie op Trustpilot geven, en "spontaan" krijg je dan wel binnen 1 werkdag een reactie, dus gelijk de vlag uit dat ik na 24 dagen contact heb met iemand van Winparts. Maar aangezien de Ka deze week af moet ivm haar verjaardag, dus zaterdag de logo er toch maar opgeplakt, wel de knikjes/deukjes zo goed mogelijk eruit gehaald, en dan krijg je nu pas reactie.....gewoon slecht te noemen, maar uiteindelijk gaat het opgelost worden.
iets verkopen is 1, verpakken is een vak apart denk ik wel eens. zie het zo vaak op mijn werk bij DHL, kleine artikelen in een veel te grote doos. een zwaardere doos er boven op en KRAK, weg doos (en artikelen beschadigd)