Ik had met de f10 versie van de navigatie al problemen. Nu met f11 dezelfde melding de mem Error_01 Cyanlabs blijf ik huiverig voor mede omdat ik een model 2020 heb. Is er een handleiding liefs in het Nederlands hoe te installeren via cyanlabs?
In de apim settings met forscan zou je 'm moeten kunnen uitschakelen. Zie ook: https://www.focusclub.nl/index.php?posts/1821883206
yup, via forscan en via de sync 3 zelf Had het forum even gelezen zou ik het aan moeten zetten bij RCM module's AS-Built configuration: Line 737-02-01 YXXX-XXXX-XXX CHANGE Y FROM 4 TO C ??? geen idee of dit werkt
Tis gelukt bestanden weggegooid die synupdater had gedownload, opnieuw de stick gemaakt en de update gedaan via de usb onder de armsteun! ik weet niet of dat het was maar na een master reset stond F11 erop. Duurde ruim anderhalf uur. De laatste systeemupdate was gister met een half uurtje gepiept. Voorlopig wel ff klaar mee
kan daar ook enige tijd overheen gaan? tis nu een week geleden dat ik het voor het laatst geprobeerd heb en vandaag weer eens met een nieuwe stick, en andere usb poort..blij dat het gelukt is in ieder geval
probleem is op gelost. Heb de RCM module aangepast naar Line 737-02-01 YXXX-XXXX-XXX CHANGE Y FROM 4 TO C ??? Sins dien is de melding niet weer terug gekomen. Thanks
@Carnetic hier even de betekenis van de error je hebt te weinig ruimte op je systeem(MEM_ERR01 - Error is MEM_NOSPACE_TO_COPY) , je kan een pakket samenstellen met alleen de kaarten die je nodig hebt. Het wil ook nog wel eens helpen om het in 2 delen te doen eerst je radio zelf en dan daarna de kaarten. Je kan via cyanlabs ook evt kaarten weglaten en gewoon de my20 beveiliging actief laten staan dan kiest het systeem wel of het kan ja of nee. Ikzelf heb hier nog nooit een probleem mee gehad nu een flink aantal auto's gedaan via deze methode.
Even hiertussendoor…. Mijn navigatiestem in Sync3.4 en kaart f9 stottert en hapert. Weet iemand een goede Ford-logopedist die weet wat er mankeert?
Lukt niet. Ik heb Mac, Cyanlabs werkt dus niet en Ford geeft aan dat er geen update voor mijn wagen is. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Even een nieuwe logfile naar Ford uploaden en opnieuw proberen: https://secure.ford.nl/onderhoud-en-service/support/sync-en-bluetooth-ondersteuning/update#/ Doorscrollen naar; Problemen bij het maken van een logbestand tijdens een SYNC 3-update? en die stappen doorlopen (USB stick aanmaken, logfile laten maken en logfile uploaden naar ford)
Goedendag! Wie kan inzien/bepalen welk merk speakers er in onze Focus afgeleverd zijn vanuit de fabriek? Betreft een Duitse auto met DAB+ (zonder centerspeaker en sub), en geen zichtbare logo's van B&O op de overige speakers (wel een uitsparing aanwezig op de speakerroosters van de deuren). Weliswaar kan het volume "vol open" op "30" zonder te vervormen etc. en klinkt naast hard gewoon "goed" nog. Bedankt voor de reactie. VIN nummer kan versturen via PM indien gewenst.