Gisteren kreeg ik via de fordpass app een terugroepactie melding. Weet iemand hier iets meer over? Kan dit uitgesteld worden of moet hier gelijk iets mee gebeuren? Had al de dealer gebeld, maar die waren te druk Gr, Herbert Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Zelf niets in de app (MY2020, build 2019). Tja of je door kan rijden... Gaat als ik het zo goed begrijp om een bout die een looprol vast houd. Als die los raakt/of breekt ivm zwakte, dan heb je waarschijnlijk geen stuurbekrachtiging, dynamo, misschien waterpomp etc. En als de riem dan vervolgens ook nog eens ergens tussen andere rollen gaat lopen, heb je toch een aardig probleem. Zal een kleine reparatie zijn (vervangen van de bewuste bout), dus gewoon dealer nog een keer bellen, of een andere dealer. Kan je gelijk vragen of het een klaar-terwijl-je-wacht reparatie is. Greetz Emiel
Ik had de dealer gebeld omdat ik wilde weten hoe urgent het is. Ik zou terug gebeld worden Maar plan idd alvast een afspraak in Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Hebben ze je nog niet teruggebeld? Beetje slecht Een terugroepactie is niet voor niks, dus ik zou het zo snel mogelijk verholpen willen hebben. En soms is langsgaan makkelijker en “beter”, dan heb je een gesprek en kun je snel schakelen, zij ook. Succes met de afhandeling
zal wel meevallen denk ik. want als je nou geen app hebt? hoe weet je dan van de terugroepactie? dan rij je toch ook gewoon door.
Ik kan verder totaal niets terug vinden over deze terugroepactie Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
een brief zou netjes en duidelijk zijn. je koopt een nieuwe auto, dan ga je toch niet iedere week op de RDW site kijken of er een terugroepactie is dat zegt voor mij genoeg over de ernst er van. je zou eens contact op kunnen nemen met Ford NL en dan specifiek de afdeling die over de apps gaan