Ik weet niet op welke manier hun updaten. Via Wifi kan ik mij voorstellen dat het 3 dagen kan duren. Updaten via Wifi is gewoon bagger. Maar via USB lijkt het mij toch sterk eerlijk gezegd. Ik ben toch erg nieuwsgierig wat ze allemaal doen waardoor het zo lang doet.
Bij mij gaf hij aan dat ik absoluut niet verder mocht gaan als ik een MY2020 model had. Er zit dus wel degelijk een verschil in. Wat het is? Geen idee..
Het schijnt dat het niet helemaal was goed gegaan met de herstel tool. Ze hebben dus weer contact moeten zoeken met Ford.NL Ze zijn er nog niet de hele dag mee bezig geweest. Maar het downloaden van de F10 kaart heeft wel een paar uur geduurd en dan weer installeren. De Ford.NL server is niet zo snel
heeft volgens mij, correct me of i’m wrong, met de driver van het beeldscherm te maken die bij een volledige nieuwe installatie wordt overschreven.
Heeft met de reformat tool te maken, deze is nodig voor een sync systeem welke van origine een versie lager dan 3.4 bezit. Een reformat op een MY20 zorgt inderdaad voor het verwijderen van de display driver met als gevolg een zwart scherm wat niet meer zal opstarten. Verstuurd vanaf mijn MHA-L29 met Tapatalk
In de update tool van cyanlabs de MY20 protectie inschakelen, dan moet het goed gaan. Verstuurd vanaf mijn MHA-L29 met Tapatalk
Alleen mijn sync 2017 heb ik gereformat en voorzien van 3.4 en F10 kaarten. Als er nieuwe versies verschijnen dan update ik alleen de nodige bestanden en voer geen reformat meer uit. De reformat is alleen nodig als je een 3.0 van 3.4 wilt voorzien, de indeling van de HDD is namelijk anders en 3.4 vraagt om een andere opzet dan de oudere versies. Als je in cyanlabs de MY20 protectie inschakelt en autoinstall mode kiest dan wordt de reformat geblokkeerd waardoor de beeldscherm driver niet verloren gaat. En weet bij twijfel niet inhalen (updaten) Verstuurd vanaf mijn MHA-L29 met Tapatalk
Even terug op mijn punten van net. Als ik de MY2020 beveiliging inschakel kan je met cyanlabs nog steeds de onderstaande tools gebruiken om van je mem error's af te komen. Dit zijn ook de tools waarvan ik weet dat ze werken als je er tegenaan loopt. Ik heb nou geen MY2020, maar mag je deze tools nou wel of niet gebruiken? Want de tool geeft aan dat het wel mag....
Vraagje. Ik heb succesvol de systeemupdate van 3.0 naar 3.4 gedaan. Nu de volgende stap: update navigatie van F7 naar F10. In 3 uur en een kwartier de 23,7 Gb binnengehaald (ze hebben daar een server type T-Ford). Meer dan 3 uur!!! echter, na het uitpakken staan er maar 2 van de 3 bestanden op. DONTINDX.MSA ontbreekt. wat gebeurt er als ik nu de usb erin steek? Gaat het installeren dan goed EN wordt de stick wel bijgewerkt met de info die weer naar Ford moet worden geupload? ik heb deze vraag ook aan Ford gesteld maar nog steeds geen reactie. Werken er ook T-Fordjes daar? wie weet raad? Bedankt!!
Richard Ik heb de update 3.4 via Ford gedaan. Nu ook de kaarten gedownload via Ford. Zojuist werd ik door Ford gebeld dat de DONTINDX.MSA voor mijn Focus (april 2019, 1.0 Ecoboost) niet nodig is. Dus ga ik nu de update maar proberen (via de USB)
lUCHTBAKKER Zie ik dat u als bestemmings USB een USB met indeling FAT32 heeft gekozen? Het moet bij Ford toch altijd ExFat zijn???
Net de navigatie getest met F10 kaarten (uitgeklede cyanlabs versie). Heenweg ging prima, terugweg was hij mijn positie kwijt. Na stoppen en opnieuw starten werkte het weer goed. Heeft iemand anders dit ook gehad? Zou dit aan de uitgeklede versie kunnen liggen?
Dat klopt niet want zonder dat bestand gaat ie de usb indexeren (heb zelf n feb-2019 focus). Geeft verder niet alleen duurt het dan wat langer voordat ie begint