ik tank altijd bij van raak of als te druk is bij zo'n luguber gele pomp (weet geen naam). in Baarle-Nassau. en heb nog steeds geen problemen Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
in de nanolex washcoat en onderkant mooi vrij van pekel gemaakt met de speciale spuitlans die daarvoor hier hebben.
heb er nog een laag chemical guys hydro charge overheen gedaan , mooie wetlook nu, ook dat is mooi spulleke
was net naar huis aant rijden en trek m door tot de 5000tpm, daarna ploef en had ie geen vermogen meer, de start stop deed t nog wel haha, rustig auto ef aan de kant gezet en uit gezet, want dacht noodloop, maar auto uitgelezen maar kwam niks uit helaas. daarna auto weer gestart maar helaas nog geen vermogen. turboslang eraf gehaald maar ik zie niks geks eraan en geen speling op asje. wel hoorde ik een lichte ratel met rijden toen ik geen vermogen had
Gaat liet zo lekker de laatste tijd [emoji25]. Maar hij glimt wel goed [emoji16][emoji6] Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
ja leek wel een ratel te horen, kon t niet thuisbrengen, mischien was t gewoon de 1.0 wat ik hoorde zonder turbo? morgen effe alle slangen erop en weer uitlezen.
ik had gister ook bijna de tank leeg, dus denk dat de brandstofpomp het probleem is, iemand hier ervaring mee? en hoe klinkt hij dan?
Het zou natuurlijk kunnen dat bij een zeer lege tank je niet voldoende brandstof naar en uit de injectoren krijgt waardoor die veel te arm gaat lopen. Maar dan had ik een foutmelding verwacht over het mengsel. Een droog gelopen pomp klinkt luidruchtig maar of je dat een ratel moet noemen.
vandaag de auto weggebracht, mis is het de kat wat kapot is, ik hoop dat t dat is, maar volgende week weet ik meer
helaas net telefoontje gekregen dat de turbo overleden is. heb een filmpje erbij gekregen maar is te groot voor te posten.
Dat is minder, wat kost zo'n turbo eigenijk? Pech hebben of komt het door je uitlaat modifcatie? Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
hij zij 1300 euro een nieuwe, maar dat lijkt me erg veel geld, mischien had ie nog een gebruikte liggen, maar dat is ef kijken.
als ik zo zoek voor een turbo zie ik ze voor 500 a 600 staan, ik ga maandag eens bellen maar hoop dat de kat nog goed is eigenlijk
Voor 625 Britse Pond (€725,-) exclusief verzend en eventuele invoerkosten koop je bij Pumaspeed een nieuwe originele turbo. Een gebruikte "Low Mileage" of "Remanufactured" turbo is zelfs nog aanzienlijk goedkoper. Voor 739 Britse Pond (€858,-) exclusief verzend en eventuele invoerkosten koop je zelfs een hybride turbo met geheel nieuw origineel binnenwerk (core). Laat in ieder geval goed controleren wat de oorzaak is van de defecte turbo.