Dit stukje gelezen op het engelse Forum wat doen de ST (en andere rijders) hier?? http://www.stdrivers.co.uk/forum/showtopic.php?tid/1853/ STevie
Ik heb hem aan staan. Merk wel dat als je te hard een bocht ingaat, hij het gas verminderd en bijremt op de wielen in de buitenbocht. Met accelereren merk je ook wel dat hij helpt, vooral bij nat wegdek. Mijn idee is dat uit sneller is, maar wel ten koste van wat veiligheid en je banden zullen een stuk sneller slijten. :wink:
Ik heb em altijd aan staan. Ik heb niet het gevoel dat hij afremt op de wielen of gas verminderd maar ik vind het meer een gevoel hebben dat ik niet meer power krijg.
Zet het eigenlijk altijd uit. Zeker bij een potje boenderen. Ga ik gewoon van A naar B dan laat ik het wel aanstaan. Vind het vooral bij bochten uitaccelereren storend. Ook bij keihard een afritje pakken moet 'ie zich er niet mee bemoeien :wink: Je kunt dan zelfs een beetje driften
ik hen hem meestal uit staan allen bij een lange rit zet ik hem aan maar als je dan binnen de bebeouwdekom komt en een bocht maakt remt hij flink af en de dat is erg irritant, dus optijd weer uitzetten.
Esp aan, safety first. Alleen als je wil burnen en op de race baan zit, dan zet je hem uit. Oude auto had het niet en daar zat wielspin gehad zonder dat ik het eigenlijk wouw. Vooral op natte wegen is het perfect.
correctie ik heb hem iid altijd aan staan zet hem bij lange ritten in sport stand, uit is idd een no go
Mijne staat in principe altijd aan. Door die k*t all-season banden slipt ie met nat weg dek soms zelfs met esp aan... Als ik een keer wat rubber wil slijten in een bocht ofzo dan zet ik hem wel uit
Ik heb het ook constant aan ik vind waarschuwingslampjes irritant tijdens het rijden. Het is me wel een paar keer gelukt om tijdens het optrekken ongewild [ben het vermogen nog niet gewend] het lampje aan te laten gaan.