15mm spacers aan iedere kant geplaatst op de achteras. De vooras is gelijk gebleven. Voor: Na: Voor: Na: Voor: Na:
goed bezig Gebruik je de krik rechtstreeks op de krikpunten of leg je hier nog iets tussen? Ben zelf beetje bang dat ik de krikpunten beschadig dus leg er speciaal een rubber blok tussen met een uitsnede voor het krikpunt.
Ik heb de krik rechtstreeks gebruikt, moest hem ook lenen, ik heb niet eens zo'n ding. Die zal ik nog wel even maken, ben het vergeten.
Ik twijfel alleen nog of ik de voorkant 10mm aan iedere kant zal verbreden. Staat denk ik wel mooier als die kasten ook beter gevuld zijn. Heb tevens besloten de wagen niet te verlagen. Dat is wel prima zo.
Ik vind t juist mooier als ie voor minder breed staat, tevens gaat t je sturen veranderen, ik vond er niks aan om met spacers op de vooras te rijden, Denk ook dat t onverlaagd niet tot zn recht komt. Maar dat is mijn ervaring/mening.
Het punt is dat we de auto bijvoorbeeld met vakanties gebruiken zoals het hoort. Honden achterin, bagage achterin. Kind op de achterbank. En dat is een hoop gewicht. Dan hou ik liever wat meer ruimte op de vering.
Montage volgende week donderdag, zal nu wel lekker stoppen. Ook lekker blauwe remklauwen op een rode auto, moet wel opvallen.
dikke upgrade zeg, t stoppen zal t zelfde blijven, maar t blijft wel stoppen na tig x op de rem blijven drukken, das t mooie ervan
Het zal altijd beter remmen dan de standaard meuk die er nu onder zit. Had op vakantie met een volle auto en met 170km/h regelmatig het idee dat de auto niet op tijd zou stoppen. Dat is hiermee wel over. Moet alleen de achterklauwen nu ook blauw maken.
Gaat dit met je velgen? Ivm ET waarde omdat de remklauw verder naar buiten komt. Zie dat je al spacers hebt.
Okee ben benieuwd dan zat zelf ook een keer te kijken op internet voor dit set remmen voor mijn auto maar daar moesten dan spacers ertussen of andere velgen.