Dat deel speelt bij mij ook een rol Wellicht dat ik het eens ga proberen, lijkt me aan de andere kant ook wel weer leuk eens gedaan te hebben. Voordeel aan nieuw is inderdaad minder werk en je weet zeker dat het goed is...
Soms zit er ook statiegeld op de oude klauw. Dus dan word de "nieuwe" nog een stukje goedkoper. Ontluchtingsnippel niet weggerot of vastgerot. Zou deze eerst proberen of hij los wil. Wil i niet los gewoon nieuwe halen.
Zoals de meesten hier wel wisten, stond de ST te koop... Gister is hij opgehaald door een jonge monteur (in opleiding?) die hem weer helemaal wil gaan opknappen. Helaas einde hoofdstuk, maar nu kan ik me gaan oriënteren voor wat anders leuks! Het was in ieder geval een geweldige auto!
Heb eerlijk gezegd ook zitten twijfelen om je auto te kopen voor me vrouwtje, grootste probleem (voor me vrouwtje) was dat ie 2 deuren te kort had . Al een id wat voor leuks je ervoor terug wil halen?
Gerard, iedereen mag fouten maken. Hij komt er dan vanzelf achter dat een Gay-Ti geen grotere fout had kunnen zijn . Wel duur leergeld dan.
Zeker de Gay-Ti vanaf de Golf 5. Fijne TFSI motoren en dito DSG bakken. Heel gezellig spul, je hebt altijd mensen om je heen, als in monteurs die het ding moeten fixen.
Kunt m altijd dan nog in brand steken Nee johnny komt wel weer met een fomoco bakie aanzette denk ik.
Het is Gerard zijn plicht als Focusclub crewmember om zijn jongens m.b.t. auto’s te behoeden voor fouten @gerardTDCI: it’s up to you. . En zo’n 5 cilinder klinkt toch veel beter dan een 4 cilinder?