1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ford Focus ST Wagon.

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door FoFo06, 12 jun 2017.

  1. [MENTION=7135]jjonkie[/MENTION]: welke is dat dan!??
     
  2. origineel
     
  3. Heb je er ook een foto van wanneer de kofferklep dicht is?
     
  4. Via Ebay een coverset voor de sleutel gekocht.
    Kwam ze per toeval tegen en vond het wel geinig eruit zien en tevens beschermt het de sleutel als bijkomend voordeel:

    [​IMG]
    [​IMG]
     

  5. Ja. Gevonden

    [​IMG]
     
  6. Staat erg goed bij jou kleur. Maar ook die zie je eronderuit komen dus.
     
  7. klopt, alleen een stukje minder ver. Deze gaat het hoekje niet om zeg maar..

    Maar op mijn auto valt ie sowieso niet echt op natuurlijk.
     
  8. Hier dezelfde originele lijst maar dan beter contrast [​IMG]

    Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk
     
  9. Korte dakantenne geplaatst. Persoonlijk een stuk strakkere uitstraling:

    [​IMG]
     
  10. Gisteren de ramen laten blinderen om het open visglas idee wat te verhelpen:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  11. Binnenkort een minder restrictieve downpipe met 200-cells sportcat monteren, tevens met de onderste motorsteun tegelijk.

    Daarnaast twijfel ik om een short throw shifter te monteren, meteen in combinatie met een andere 'weighted' pookknop.
     
  12. #52 Marco Morello, 13 aug 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2017
    Dat met die "weighted" pookknop is een geintje wat Ford eerder ook had gedaan bij de Focus RS1. Waar ik benieuwd naar ben hoe je het juiste gewicht gaat bepalen.
    Kan me voorstellen dat zomaar een zware pookknop niet altijd het schakelgedrag ten goede komt.

    In de States plaatsen ze aluminium busjes waar de schakelkabels op de bak gaan om "de slack" van de kabels tegen te gaan. Bij mijn MKI heb ik dat met zelf gemaakte nylon busjes gedaan. Je bent dan idd alle speling op de kabels kwijt.
     
  13. :rock: Echt een schitterende auto zo. Alles klopt gewoon.
     
  14. Van de week een veerpootbrug gemonteerd op de ST:

    [​IMG]
     
  15. Ziet er netjes uit, merk je verschil in rijgedrag?
     


  16. Je zal dit vooral voelen in de bochten. De auto voelt dan stugger aan en zal een stuk minder “torderen”
    Ik vond het destijd een goeie aanwinst.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
     
  17. Bedankt *kevin*.
    Nee je merkt dit niet zozeer in de rij eigenschappen. Het is meer combinaties in aanpassingen die je merkt.
    Sowieso bij een FWD auto merk je het meer als je achter een 'brace' plaats.

    Maar wat nog steeds de beste upgrades zijn tegen het zogenaamde 'bodyroll' of wegstabiliteit zijn stabilisatorstangen, of als je auto ze al af-fabriek heeft dikkere plaatsen.
    Dat is ook een upgrade die nog op het programma staat.


    Wel is het zo dat de veerpoottorens doordat ze nu met elkaar verbonden zitten het chassis minder zou moeten doen laten torderen. Al heeft de ST er standaard al een, alleen dat is een heel apart ontwerp diep weggewerkt onder de paravaan.
     
  18. De winterwielen set gemonteerd op de auto.

    18" MS Design lichtmetaal in antraciet met Bridgestone winterbanden.
    Was eerst nogal sceptisch omdat ik zelf fan ben van de OEM ST wielen, maar het word toch wel steeds mooier.

    Wat vinden jullie?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. #60 jjonkie, 7 dec 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 dec 2017
    Je band lijkt te zacht...

    Maar het staat mooi ondanks de wat strakke lijnen op de velg. Kleur doet het goed. Voor de winter toch lekker dik.zo ?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina