Hallo allemaal, Voor nu even een kort bericht. Afgelopen vrijdag was mijn verjaardagscadeau een ST. Mijn bijnaam heb ik al heel lang in het Subaru wereldje, dus voor het Focus forum heb ik dit maar aangehouden. Ik ga me nog uitgebreid voorstellen met mijn automobiel verleden. groeten, Henk
moet toch maar eens de kids gaan aanspreken over hun keuze voor kado's voor pappa..... Nette bak hoor, ga je zeker veel plezier mee beleven
Bedankt voor het welkom hier op het forum. Zoals gezegd, zou ik mij nog iets meer voorstellen. Ik ben Henk, 43 jaar, kom van het eiland Goeree Overflakkee. Mijn hobby's zijn reizen, fotograferen, vliegtuig spotter, muziek verzamelen en natuurlijk auto's. Ik weet niet of het in deze rubriek geplaatst moet worden, maar als autoliefhebber laat ik nog wat zien van mijn vorige auto's. Met natuurlijk foto's. Mijn eerste auto was een Hyundai Pony XP een goedkope studenten auto. Daarna een Mitsubishi Eclipse 2.0 GSI, 165pk Subaru Impreza GT-Turbo, 2 liter, 301pk en 415NM Aanpassingen: Bollen racing Open dumpvalve intercooler Magnex downpipe met wastegate bypass Magnex tussenpijp met demper E.P.S. Einddemper maatwerk links+rechts 100x150 Goodridge RVS remslangset Impreza GT Samco turbo en koelslangenset IHI VF34 Turbo Walbro 255ltr. Fuelpump Magnecor KV85 competition bougiekabels NGK PFR7B bougies EcuTek, herprogrammering Subaru WRX STI, 406 pk @ 6072 rpm, 541 NM @ 4563 rpm Aanpassingen: Amerikaans 2.5L motorblok Mitsubishi TD06H-20g turbo Invidia 3" uitlaat GT Spec manifold PE 650 cc injectoren Walbro 255ltr Fuelpump NGK PFR7B bougies EcuTek, herprogrammering Genome STI meterset met controller De hobby auto, mijn eerste Ford Sylva Striker, gebaseerd op een Sierra achteras en MT75 versnellingsbak. Staat momenteel stil met gescheurde motorsteun. Ford 1800 zetec motor Weber Alpha throttle boddies met ECU Scherpere nokkenas 160 pk 620 kg Onafhankelijke vering met instelbare demping 4 schijfremmen met instelbare remkracht verdeling voor/achter 5 versnellingsbak met shortshifter Intratrim leren stoelen 15" Team Dynamics Pro race velgen BMW M5, 5.0, V10, 507pk, 540NM Sapphire Swartz metalic Beige leren bekleding SMGII V-max gechipt (zonder begrenzer) Logic7 Hifi professional audio getint glas Het plezier zoals bij Subaru is weer terug. Een heerlijk lichtvoetige en scherp sturende auto die weer de funfactor in het autorijden geeft. De Focus STMet alle opties, tot en met een schuif/kanteldak. Ik hoop genoeg tijd te vinden om regelmatig op dit gezellige forum rond te kijken.
Nice. Toffe auto's allemaal. Had 2 auto's terug ook een m5. Gewoon anders rijden. Was wel heel snel zonder dat je iets merkte. Veel plezier met de ST Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk