1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sync2

Discussie in 'In Car Entertainment' gestart door jaapd, 5 nov 2015.

  1. Zojuist zelf de update geïnstalleerd met dank aan Edwin72 en Mack!

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
     
  2. Top. Edwin had het bestandje dus nog
     
  3. Iemand al het nieuwe updatebestand te pakken gekregen? ben echt eens benieuwd :)
     
  4. Ik heb nog niks kunnen vinden op internet :(
     
  5. Duurt lang e,*donderdagochtend doe ik me wagen*binnen om de nieuwste update*erop te laten zetten.

    Is nog ivm garantiekwestie waar Surround telkens naar Stereo verspringt
     
  6. New software update (ver. 3.10) for Sync2 is coming!

    Changelog:
    The new software update for SYNC with MyFord Touch systems includes all the improvements from previous updates, plus additional changes to accommodate new and updated customer devices, such such as:
    Hazard switch illuminates on Focus / Escape with ignition off and park lamps on
    Next Track / Previous Track controls from SYNC touchscreen
    SYNC Maintaining Repeat / Shuffle settings that were set on the device side
    Compatibility updates for the latest phone and media devices

    ps.
    decrease of Sync2 navi licence price
     
  7. Hou me aanbevolen voor een update in t Nederlands[emoji23]
     
  8. Hier ook...
     
  9. Ik heb een S-max ingevoerd uit Duitsland met versie 3.08 en geen Nederlandse navigatie taal.
    Omdat ik in de buurt van Vessem woon dacht ik de dealer maar even op te bellen. Interessant van update bij deze dealer is ook dat Bosreus nu versie 3.10 heeft.

    De dealer geeft aan dat update ongeveer 3 uur gaat duren en 295€ kost. Dan wacht ik toch liever af totdat ik dit zelf kan doen. Dus ik blijf dit draadje nog even volgen.:)
     
  10. Het update systeem van Ford is echt traag....
     
  11. €295. Bizar veel geld.
     
  12. Naar wat ik van ook mijn dealer begrepen heb zijn ze er 3 uur mee bezig. Tel dan 3x uurloon en zie daar wat het kost. Vanuit dat oogpunt een te begrijpen bedrag.

    A, moet het onder service als alles gewoon goed werkt?

    B, waarom maakt Ford het niet gewoon online beschikbaar? Misschien om te voorkomen dat mensen hun apparaat verkloten en dan bij de dealer gaan klagen?
     
  13. En toch zal de USB versie wel eens beschikbaar worden
     
  14. #334 JW, 22 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2016
    Wanneer de update met het Ford FRDS diagnose systeem daadwerkelijk 3 uur duurt betaal je simpelweg voor 3 uur gebruik van het diagnosesysteem.

    De kosten voor hardware, software en licenties van het diagnosesysteem zijn simpelweg erg hoog. Deze kosten worden aan de klant doorberekend en zijn in het uurtarief verwerkt. Vaak wordt hierdoor voor diagnose een hoger uurtarief gehanteerd als voor normaal sleutelwerk.



    Dat zal ongetwijfeld wel gebeuren maar vooralsnog wordt het zelf updaten via USB door de klant in Europa niet door Ford ondersteunt. De updatebestanden zijn op geen enkele Europese Ford website te vinden. Wanneer de Ford dealer het systeem update met het FRDS diagnosesysteem wordt dit geregistreerd en wordt de software versie op de ETIS website bijgewerkt. Wanneer je zelf de update via USB uitvoert is dit niet het geval. Wanneer er problemen zijn kan dus eenvoudig worden gecontroleerd of de update door de dealer of door de klant is uitgevoerd. In geval van problemen kan het zelf uitvoeren van de update ervoor zorgen dat je zelf voor de kosten mag opdraaien om het weer op te lossen.
     


  15. Dealers staan er nou eenmaal om bekent dat ze goed geld willen verdienen. Prijzen van een onderhoudsbeurt is bizar hoog. Maar oké. Daar krijg je als klant de kennis van een monteur voor.
    Maar je kan als klant er wel wat van vinden als een monteur 2 minuten in je auto zit om de computer aan te sluiten en vervolgens bij 2 anderen een grote beurt gaat doen.
     
  16. Naar wat ik begrepen heb is het niet effe aansluiten en dan iets anders gaan doen.
     
  17. Nieuw hier en vragen over de Sync

    beste collega Forum leden, ik ben sinds kort in het bezit van een C-max Hybrid vanuit 2015
    Ik heb een paar vraagjes deze discussie gelezen te hebben
    Mijn systeem zegt:
    CCPU S/W VERSIE: 4.32.14073_PRODUCT
    VERSIE NAVIGATIE-APPLICATIE: 3.62.5
    VERSIE KAARTENDATABASE: F3
    1e vraag, gunstigste manier om kaart naar F5 te krijgen is dat via Ebay
    http://www.benl.ebay.be/itm/GENUINE...028966?hash=item3f7225f1a6:g:4aMAAOSwdIFX0rHt
    2e vraag kan ik mijn software updaten zoals genoemd in deze discussie of moet ik nog ergens extra op letten (is namelijk een Hybride uitvoering en dergelijke dingen allat hij ook zien)
    Tot slot heb ik problemen met de contacten vanuit de telefoon naar de SYNC, hij laat ze zien op volgorde van voornaam terwijl ik ze in de telefoon op volgorde van achternaam heb, ik krijg dit in de auto niet veranderd, graag tips
    verder ben ik zeer tevreden met de auto en hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen, alvast bedankt
     
  18. Is deze update inclusief update naar nieuwste kaartmateriaal van 2016?
     
  19. Sync update is compleet wat anders dan de kaartupdate. Dus nee.
     
  20. Nee, deze update zorgt er alleen voor dat de software van de APIM (SYNC) module naar de laatste versie wordt geupdate.

    Het kaartmateriaal staat hier volledig buiten. Wanneer je nieuw kaartmateriaal wil zal je de laatste SD-kaart met kaartmateriaal aan moeten schaffen.
     

Deel Deze Pagina