Ik heb de zwarte dopjes gezien. Zou voldoende zijn, maar ik zit ook een beetje met mijn slotbout.. Misschien kan ik die zwart spuiten.. Maar voorlopig maak ik me niet zo druk daar om
Kleine update.. Ik ging me steeds meer irriteren aan mijn drl dat het zo slecht gespoten was. Dus ik heb ze eraf gehaald en ga ze opnieuw spuiten. Maar eerst een goede manier vinden om een kant weer mooi recht te krijgen. Wordt waarschijnlijk oven, föhn of kokend water... Eens eventjes over denken. Het werd alleen maar erger. Zo rij ik momenteel rond Het vervormde En allebei geschuurd.. Moet het nog wel een keer doen Edit: met heet water ben ik een heel eind gekomen. Ben tevreden zo. Hopelijk blijft het ook zo. Klaar voor de spuiterij.
En de andere update is intercooler Samen met Barend afgesproken om deze te gaan installeren. Op naar Doetinchem en gaan met die banaan. Eerst alles wat in de motorruimte los maken en daarna de auto opkrikken. Eigenlijk ging alles voorspoedig en was de intercooler zo geplaatst. Dus ik maak geen uitgebreid verslag en zet gewoon wat foto's neer. Maar wat een verschil zeg... Het dipje wat ik had zo rond 5.000 toeren is weg. Ik kan nu volop gas geven de het blijft gaan als een gek. Dit is hoe de RS moet zijn.. Oud en nieuw Na het installeren gingen we nog even tanken, want dat was namelijk nodig En daarna moesten wij ook ff tanken
Gans verschil die Intercooler, vraag me af waarom Ford toch altijd zo'n kleine eronder steekt. De mijne is vroeger vervangen, ook door een Airtec. Originele was gescheurd.
Zo, die was goed leeg. Maar goed bezig, ik zat destijds ook zwarte wielmoeren gezocht. Deze waren inderdaad heel duur en ik zat inderdaad met de sloutbouten.