Bobbeltjes bij een KA is eigenlijk al gelijk een NO GO. Airco kan je redelijk makkelijk checken. Bedien hem hoor je CLICK *ga even buiten de auto staan en laat iemand met de airco knop spelen* dan is de pomp goed en is er waarschijnlijk een lek aanwezig (goedkope oplossing) zegt hij geen CLICK dan is de pomp bijna zeker kapot tenzij de aansturing kapot is (wat volgens mij niet of nauwelijks voorkomt)
als het systeem niet op druk is (Door lekkage) zal de pomp niet in schakelen het inschakelen word beïnvloed door 2 druksensoren 1 voor de minimale druk en 1 voor de maximale druk
Ok, handig om te weten, gaan zaterdag weer bij een kaatje kijken in Harderwijk, bij een juffrouw.die is wel heel, en heeft alle onderhoud papieren erbij
Ka 1 made by Ford is technisch een prima product maar een vreselijke roestbak, Ka 2 made by Fiat zal kwa roest aardig beter zijn maar technisch veel minder (fuseekogels,remschijven/blokken,condensor)